Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Romandië 2015
vrijdag 1 mei 2015 om 12:45 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Romandië 2015

De Ronde van Romandië gaat vandaag verder met een etappe van La Neuveville naar Fribourg. Na de prachtige, opportunistische zege van gisteren, is klassementsleider Michael Albasini ook in deze etappe zeker niet kansloos.

Drie beklimmingen staan er op het programma; twee van de tweede categorie en één van de derde. Na laatstgenoemde beklimming daalt het peloton in rap tempo naar de finish, waar de streep na 172,5 kilometer koers getrokken is.

deniv

De vierde etappe wordt vanaf 16:15 uitgezonden op Sporza en is verder te volgen via de gebruikelijke kanalen. De renners vertrekken om 13:00 uur uit La Neuveville en de organisatie verwacht ze rond 17:15 aan de finish.

Links
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
88 Reacties
01-05-2015 17:23
Het zal van het klimmetje afhangen, hoeveel pakken ze daar terug?
01-05-2015 17:24
@Zjoske, ik mag in principe posten wat ik wil, maar ik zal er rekening mee houden ;).
Westra is afgestapt begreep ik?
01-05-2015 17:25
Geen motor bij de koploper, Küng met een Wellensje voor de ritzege?
01-05-2015 17:26
Als de overige leden van de kopgroep bezwaar zouden aantekenen tegen kūng zou ik dat heel logisch vinden, echter is daarbij de kans op een bevredigende uitspraak van de Zwitserse jury die moet oordelen over Zwitserland haar grootste talent in een wedstrijd op eigen bodem nihil. (Denk aan Martens vs Jungels Tour of Lux 2014?)
01-05-2015 17:26
2"20 voorsprong voor Kueng op het peloton, 20 seconden voor op Lindeman, Bakelants en die andere :p.
01-05-2015 17:27
Dit bericht is verwijderd
01-05-2015 17:27
Komop Lindeman, Lotto-Jumbo heeft het nodig!
01-05-2015 17:27
Keung is gevlogen. Ongelooflijk. Lindemam weet inmiddels na de Volta Limburg dat je hem geen meter moet geven. Waardeloos
01-05-2015 17:27
@Pingdo, hij heeft weinig kans denk ik, hij had veel moeite op de vorige klim.
01-05-2015 17:28
1 minuut 50
01-05-2015 17:28
Waar is Saxo voor aan het rijden? Ze hebben geen enkele man mee die in de sprint wat kan uitrichten
01-05-2015 17:30
@Wielerfan.

Als dat gebeurt, hoop ik dat alle ploegen zeggen, nou dan stappen we toch af. Maar als er drie ploegen klagen, dan kunnen ze niet anders dan hem diskwalificeren.
01-05-2015 17:32
1 minuut 24, 8,7 km.
01-05-2015 17:32
Lindeman is samen met Kung de constantste van de kopgroep van 6 op het begin. Als ze vooruit blijven, wordt het 1 of 2
01-05-2015 17:34
Tony, Alaphilippe weggesprongen! Albasini voor Gerrans aan het rijden?
01-05-2015 17:34
Kung gaat de zege wel pakken vandaag lijkt me.
01-05-2015 17:36
Küng gaat winnen, Bakelants en Lindeman komen niet dichterbij. 1:18, nog 4,5 km.
01-05-2015 17:37
@Krypton.

Denk je dat. AG2R en Lotto Jumbo gaan protesteren omdat Kung bergop tot wel vier keer aan de auto hing.
01-05-2015 17:38
Geschiedenis mensen. Eerste WT zege van een van de grootste talenten van de nieuwe generatie.

Die gaan we nog vaak zien winnen.
01-05-2015 17:38
@nickdt
Alsof ze daar na afloop wat aan gaan doen, helemaal bij een Zwitser in een Zwitserse koers.
01-05-2015 17:38
Sterk staaltje zeg
01-05-2015 17:38
Dit bericht is verwijderd
01-05-2015 17:39
Mooi gezegd hahah @Wheely.
Alaphilippe nieuwe leider?
01-05-2015 17:39
Yes, zoals gegokt, de winnaar komt uit de kopgroep
01-05-2015 17:39
Erg sterk van die kueng

Om te reageren moet je ingelogd zijn.