Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Romandië 2015
vrijdag 1 mei 2015 om 12:45 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Romandië 2015

De Ronde van Romandië gaat vandaag verder met een etappe van La Neuveville naar Fribourg. Na de prachtige, opportunistische zege van gisteren, is klassementsleider Michael Albasini ook in deze etappe zeker niet kansloos.

Drie beklimmingen staan er op het programma; twee van de tweede categorie en één van de derde. Na laatstgenoemde beklimming daalt het peloton in rap tempo naar de finish, waar de streep na 172,5 kilometer koers getrokken is.

deniv

De vierde etappe wordt vanaf 16:15 uitgezonden op Sporza en is verder te volgen via de gebruikelijke kanalen. De renners vertrekken om 13:00 uur uit La Neuveville en de organisatie verwacht ze rond 17:15 aan de finish.

Links
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
88 Reacties
01-05-2015 16:30
nergens een stroom die werkt??
01-05-2015 16:46
stream bedoel je? @vinnievidefietsen.
http://www.bvls2013.com/stream4.html
01-05-2015 16:48
Goed van Lindeman, echt hondenweer dit, Sky...waarom..? Laat Orica lekker op kop werken!
01-05-2015 16:50
Sky doet dit uit de macht der gewoonte. Echt een one-trick-pony.
01-05-2015 16:56
Mooi dat Lindeman zich weer eens laat zien!
01-05-2015 17:00
Lekker aan de auto op de klim.
01-05-2015 17:04
Wat een hondenweer
01-05-2015 17:07
Dat zei ik net ook @Stoempert :p
01-05-2015 17:08
Bakelants eraf.
01-05-2015 17:09
Oh ok
Ik zette de tv aan en dit was mijn conclusie
01-05-2015 17:10
Goeie timing van Küng. Vier keer aan de auto hangen in de klim, even energie sparen en dan en paar km verder aan en tijdritje beginnen.
01-05-2015 17:11
En als Kung dan wint, gaan die anderen in de kopgroep zeiken omdat ie aan de auto hing en moet ie wel worden gediskwalificeerd.
01-05-2015 17:11
1-na-grootste talent momenteel, die Küng? Heel goed voorjaar in ieder geval.
01-05-2015 17:12
Irritant om Sky op kop te zien terwijl ze geen kanshebber hebben en ook geen gele trui
01-05-2015 17:12
Ze mogen we wat serieuzer gaan achtervolgen
01-05-2015 17:12
Dit bericht is verwijderd
01-05-2015 17:13
En de grootste zou zijn?
01-05-2015 17:13
Een plakgelletje aannemen, hem direct op de grond gooien, handje aan de auto, plakbidon en dat alles op de klim is niet echt sportief te noemen
01-05-2015 17:14
@AZH: Mathieu
01-05-2015 17:17
Nu komt de drukte, Tour de Yorkshire etappe 1 is afgelopen :p
01-05-2015 17:19
[b]KoersUpdate°[/b] Stefan Keung (BMC) solo voorop. Dan een groep met drie waaronder Lindeman. En dan het peloton op 2.39.
01-05-2015 17:20
Dit bericht is verwijderd
01-05-2015 17:20
Die zien ze nooit meer teee-rug!
01-05-2015 17:22
@Daan
Mag het aantal minder inhoudelijke posts naar beneden? Dank je.
01-05-2015 17:22
Dit bericht is verwijderd

Om te reageren moet je ingelogd zijn.