Volg hier de vierde etappe in de Ronde van het Baskenland 2015
donderdag 9 april 2015 om 12:50 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van het Baskenland 2015

Het peloton krijgt in de vierde etappe van de Ronde van het Baskenland opnieuw een flink aantal klimkilometers te verwerken. De rit van Zumarraga naar Arrate (Eibar) is 162,2 kilometer lang en werd vorig jaar gewonnen door Wout Poels. De Nederlander doet dit jaar niet mee in het BaskenlandĀ en dus gaan we vandaag, in ‘de Koninginnerit’ van deze editie, op zoek naar een opvolger voor de Sky-renner.

De start van deze etappe is om 13:10 uur. Tussen vijf uur en half-6 zal de etappewinnaar bekend zijn en zal er ook meer duidelijkheid zijn over de kanshebbers voor eindwinst van deze World Tour-wedstrijd. Kan Sergio Luis Henao (Team Sky) de leiderstrui behouden? Vanaf half vier doet Eurosport live verslag. Volg hier op WielerFlits het verloop van deze vierde rit in de Vuelta Ciclista al Pais Vasco.

Links

Website organisatie
Informatie etappe 4
Startlijst

Voorbeschouwing WielerFlits
Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
114 Reacties
09-04-2015 15:55
@ schipperaar

Misschien voor jou wel nuttig om te weten dat ik geen vrouw ben, zoals mn nickname wellicht doet vermoeden ;). Je verliest zo graag een speciaalbier, ik zou er bijna iets achter zoeken.. Martin zal heus wel Rodriguez en een hoop mannen voorblijven, maar ik zie hem no way Kwiatkowski voorblijven. En zelfs Quintana, Van Garderen, en nog wat beter klimmende tijdrijders lijken me gevaarlijk voor hem. En dan is er nog onze Tom..
09-04-2015 15:59
Ja hoor, ze zegt het: "anyhows".. Agh jongens toch, hulde voor Eurosport voor het uitzenden, maar zet alsjeblieft iemand met meer verstand van wielrennen dan van Twitter daar neer!
09-04-2015 16:00
Als je een man bent waarom dan die nickname?
09-04-2015 16:01
@LL

Haha... Dat anyhows, hoe tenenkrommend.
09-04-2015 16:02
@ll
Je hoeft je niet te verontschuldigen, dat je geen vrouw was, was me al eerder opgevallen.
Vraag me af of iemand er weleens aan gedacht heeft om 2 bidonnen met kwikzilver te vullen, 1,5 x 13,6, kom ik op ruim 20 kilo, niet vergeten alleen om ze te weg te gooien(voorzichtig) als de klim begint.
09-04-2015 16:03
Een lekker verneukeratieve bijnaam onder vrienden waar ik me op het internet prima achter kan verschuilen.
09-04-2015 16:04
@LL
Welke Eurosport kijk je? Ik kijk Eurosport op tv met Engels commentaar. Ik zet die altijd op en dat is prima vermakelijk. Misschien is dit Eurosport 2 maar mijn decoder geeft 'm gewoon aan als Eurosport, weet ook niet precies hoe dit ziet.
09-04-2015 16:08
@ themachine

Dan heb je geluk! Eurosport 2 zendt bij mij pas vanaf 19.00uur wat uit, en eurosport is met JosƩ Been. Karsten Kroon vind ik prima te pruimen, vanwege zijn kennis over het huidige wielrennen, maar is duidelijk nog onwennig in commentaar geven.
09-04-2015 16:10
Engelse Eurosport, I love it. Af en toe een beetje te uber enthousiast maar kan het goed hebben.

Anyhoe, ik vind ons LindaLid een tenenkrommender dametje dan Jose Been :p
09-04-2015 16:13
@wheely
Zulle we t gezellig houwe op deze eerste bijna somerse dag?
09-04-2015 16:18
@schipperaar
Goed idee, neemt allen een (speciaal) biertje en geniet van het weer en de koers.

Al mijn posts mogen bovendien met vriendelijk knipoog gelezen worden.
09-04-2015 16:20
Vooral het commentaar bij sprints is mooi bij de Engelsen, lijkt net of je paardenrennen zit te kijken.
09-04-2015 16:26
Zware val Vicioso :(
09-04-2015 16:27
Vicioso, die heeft toch niet vaak geluk.
09-04-2015 16:29
Afgelopen zaterdag was hij nog gelukkig.
09-04-2015 16:30
Aha, Rui voelt zich blijkbaar goed. Vond hem gisteren al een beetje tegenvallend.
09-04-2015 16:33
Purito fietswissel
09-04-2015 16:35
Vraag me af of Purito ook straf krijgt voor stayeren (net als Martin), al de tweede keer in beeld...
09-04-2015 16:36
Hoe kom je daar bij Purito?
09-04-2015 16:36
Nieve er ook alweer af, valt echt geen pijl op te trekken die jongen..
09-04-2015 16:38
Nieve was altijd al een jongen die je een paar ritten in een grote ronde zag en de rest van het jaar niet. Geschikt als rittenkaper en knecht bergop maar niet als kopman.
09-04-2015 16:43
Het wordt zo vuurwerk
09-04-2015 16:46
Heeft iemand een andere livestream dan de eerder genoemde? Alvast bedankt
09-04-2015 16:48
Het moeilijkste gedeelte zit aan het begin, dus als renners verschillen willen maken, moeten ze vroeg aangaan.
09-04-2015 16:51
Nimmer aufgeben der Tony, zet zich scherp voor zaterdag, morgen rustdag waarschijnlijk.
@ll twijfel nog tussen een Orval eigenlijk.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.