Volg hier de tweede rit in de Ronde van Valencia 2017
donderdag 2 februari 2017 om 11:34 Volg in Google

Volg hier de tweede rit in de Ronde van Valencia 2017

Vandaag gaat de Ronde van Valencia over glooiende wegen van Alicante naar Dénia, waar de renners twee plaatselijke ronden wacht. Daarin moet de Alto de Montgo (2,5 kilometer aan zes procent gemiddeld) beklommen worden. Rappe mannen die hellingen goed kunnen verteren, zijn hier in het voordeel. Dan moet het wel tot een sprint komen, want aanvallers hebben op dit terrein ook een prima kans om vooruit te blijven.

Het startschot wordt gegeven om 11:49 en de aankomst wordt verwacht tussen vier uur en half vijf. Eurosport begint om 14:55 met de live-uitzending. José Been en Bobbie Traksel geven commentaar. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Website organisatie
Parcours etappe 2
Deelnemerslijst

// ]]>

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
51 Reacties
02-02-2017 15:49
@ Il Cavaliere, nee hoor, liveticker doen ze enkel bij koersen die ze uitzenden en verder soms bij WT-wedstrijden of Belgische koersen. Kleinere 2.1-rondjes als deze nooit geloof ik.
02-02-2017 15:53
Net als ze de Alto de Montigo gaan beklimmen reclame... Knippen ze straks in de Giro ook de bergen eruit voor reclames?
02-02-2017 15:59
@Joachim Echt wel. Koersen als deze deden ze ook met een liveticker.

Jose Been heeft ondertussen de hele startlijst weer voorgelezen.
02-02-2017 16:03
Welke renners van BMC zijn aan het rijden?
En voor wie gaat Quick Step vandaag?
02-02-2017 16:18
Roompot op kop van het peloton. Toe maar.
02-02-2017 16:20
Alle ballen op Raymond Kreder denk ik. Of Ligthart met een mooie jump?
02-02-2017 16:23
Weening maakt tempo.
02-02-2017 16:24
Ik denk dat de sponsor nu al blij is.
02-02-2017 16:25
Waar is die motard mee bezig dan, sjongejonge. Rijdt veel te hard en probeert in te halen waar het niet kan
02-02-2017 16:26
Dit gaat niet voor de sprinters zijn.
02-02-2017 16:28
Wie was dat in het rood op kop? Iemand van Katusha?
02-02-2017 16:28
5 man met De la Cruz en waarschijnlijk Roglic. Daarachter een groepje met Kruijswijk en een Roompotter (Ligthart/Weening).
02-02-2017 16:29
Tony Martin gaat voor winst.
02-02-2017 16:29
Waar kan ik dit volgen?
02-02-2017 16:29
Bij,Eurosport weten ze nog altijd niet dat het Martin is, de renner van Katusha
02-02-2017 16:30
Der Pantserwagen.
02-02-2017 16:31
Tony Martin op kop.
02-02-2017 16:31
Waarom rijdt Martin met een Astana helm?
02-02-2017 16:32
Die zien ze niet meer terug (zonder pech).
02-02-2017 16:32
Tony zien ze niet meer terug
02-02-2017 16:33
Wat ging dat ogenschijnlijk makkelijk bij roglic.
02-02-2017 16:34
Martin eerste overwinning bij Katusha, heel mooi gedaan.
02-02-2017 16:35
Quintana pakt hele belangrijke secondes.
02-02-2017 16:35
t.Martin. Ligthart 2 en Roglic 3. Jammer voor de Nederlandse ploegen.
02-02-2017 16:36
Pim Ligthart ook heel mooi tweede.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.