Volg hier de tweede rit in de Ronde van Valencia 2017
donderdag 2 februari 2017 om 11:34 Volg in Google

Volg hier de tweede rit in de Ronde van Valencia 2017

Vandaag gaat de Ronde van Valencia over glooiende wegen van Alicante naar Dénia, waar de renners twee plaatselijke ronden wacht. Daarin moet de Alto de Montgo (2,5 kilometer aan zes procent gemiddeld) beklommen worden. Rappe mannen die hellingen goed kunnen verteren, zijn hier in het voordeel. Dan moet het wel tot een sprint komen, want aanvallers hebben op dit terrein ook een prima kans om vooruit te blijven.

Het startschot wordt gegeven om 11:49 en de aankomst wordt verwacht tussen vier uur en half vijf. Eurosport begint om 14:55 met de live-uitzending. José Been en Bobbie Traksel geven commentaar. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Website organisatie
Parcours etappe 2
Deelnemerslijst

// ]]>

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
51 Reacties
02-02-2017 11:43
Buiten Cofidis en misschien Orica en Dimension Data zie ik maar weinig teams die hier voor een sprint zouden kunnen gaan. Wippert gaat dit in principe niet overleven.
02-02-2017 11:49
sky met Wisniowski
En loopt ene Coquard hier ook niet rond?
02-02-2017 11:58
Greg voor de leiderstrui? Of ben ik te voorbarig?
02-02-2017 12:06
Dit wordt wat voor Kwiatkowski denk ik. Hij rijdt al rond in de bergtrui, en reed een goeie ttt. Dat duidt op de goeie vorm.
02-02-2017 12:14
Gevalletje Van Avermaet VS. Gilbert ?
02-02-2017 12:24
Wordt een zware dag voor BMC denk ik. Met de verschillen van gisteren zullen er veel wielrenners aanvallen en gezien het lage aantal sprinters zullen er weinig ploegen willen helpen (misschien Sky). Als ik Sky zou ik proberen een type Kennaugh in de ontsnapping te krijgen.
02-02-2017 12:25
[i]edit redactie: niet anti-supporteren svp[/i]
02-02-2017 12:38
@flashke

Waarom genieten van een 'gefrustreerde' zure blik? Van Avermaet is trouwens helemaal geen zure renner en hij zou het zeker aanvaarden moest hij geklopt worden, ook door Gilbert. En waarom eerst een haatdragende reactie posten en je dan onmiddellijk excuseren?
02-02-2017 12:49
Hopelijk heeft Eurosport vandaag geen last van mannetjes die zonodig van een bergje af moeten vliegen.
02-02-2017 12:54
Is Pinot nog opgestapt vandaag?
02-02-2017 13:10
@Awestie eurosport zou zich eens gewoon aan de programering moeten houden of anders een ander net open of beter het gewoon aan Sporza uit besteden.
Gelukkig biedt een stream op internet vaak wel uitkomst.
02-02-2017 13:23
Aah, het duo Traksel en Been -voor al uw slaapproblemen- is weer 'actief'.
02-02-2017 13:48
@robotour Als ze dat zouden doen dan zie je soms wel eens niet het einde van een live-wedstrijd, stel je voor dat er nog 8km te gaan is in een wielerwedstrijd en dan eruit moeten omdat men of naar een andere live-sport moet of gewoon een herhaling omdat nu eenmaal in de programmering staat... Das natuurlijk niet de bedoeling lijkt mij en volgens mij zou je je dan pas echt opwinden toch?

Sporten willen nog wel eens uitlopen. Eurosport probeert zoveel mogelijk de sporten geheel live te brengen tot het einde. Om die reden is er ook zowel een Eurosport 2 als de Eurosportplayer om zo meer live-sporten te kunnen aanbieden.

Eurosport 2 zit in ieder geval bij Ziggo in het tweede uitgebreide pakket waarin nogal wat zenders zitten. Dus je betaald niet alleen extra sportpakketje zoals bij FOX Sports of Ziggo Sport-kanalen zelf het geval is.
02-02-2017 13:57
https://twitter.com/VueltaCV is de live-ticker trouwens.. Drie koplopers, Van Zyl, Gautier en Saez weggereden na drukke aanvalsaanvang en nu 6min en 15sec voorsprong.
02-02-2017 14:27
Blijven jullie zaniken over dat schansspringen?

Wat nou als sporza de volgende keer wel "buren" uit zend ipv de finale vd koers?

Is het dan wel goed?
02-02-2017 14:42
@mus haha
02-02-2017 14:45
@mus Ja. Wielervolgers hebben neigingen tot autistisch gedrag. Dus volgende keer gewoon buren om 17:30. Hadden ze maar door moeten rijden!
02-02-2017 15:22
Ondanks vaak matig commentaar is het wel mooi dat Eurosport dit jaar zoveel wielrennen uitzendt. Eerste livekoers van het jaar voor mij , ben ik toch wel blij mee.
02-02-2017 15:25
Dit lijkt me te zwaar voor Wippert en Coquard. Onze vriend van Cofidis zou dit moeten kunnen, maar of ze dit kunnen controleren met alleen de hulp van BMC.
02-02-2017 15:27
Stijn Vandenbergh eruit als gevolg van een val?
02-02-2017 15:28
Slecht weer en het peloton in stukken en brokken. Pittige ronde tot nu toe.
02-02-2017 15:31
Coquard kan dit wel aan, zie de AGR en Brabantse Pijl vorig jaar.
02-02-2017 15:34
@Christian Dat is waar, maar nu wordt er al een tijdje flink gekoerst en barre omstandigheden. Gaat afhangen van hoe ze de heuvel op rijden.
02-02-2017 15:35
Is Sporza gestopt met de Livetickers? Jammer die vond ik altijd wel fijn..
02-02-2017 15:45
Toch best wel een pittig klimmetje.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.