Volg hier de tweede etappe van Parijs-Nice 2015
dinsdag 10 maart 2015 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe van Parijs-Nice 2015

Vandaag staat de tweede rit van Parijs-Nice op het programma. Met Michal Kwiatkowski in de leiderstrui krijgen de renners net als gisteren een vlak parcours voorgeschoteld. De verwachting is dan ook dat deze etappe weer eindigt in een massasprint. Wie kan Alexander Kristoff kloppen in de straten van Saint-Amand-Montrond?

De rit gaat om kwart voor twaalf van start bij de dierentuin van Saint-Aignan. Voorafgaand van de start is er een minuut stilte in verband met het helikopterongeluk in Argentinië waar drie Franse sporters om het leven kwamen. De aankomst wordt verwacht tussen half vier en kwart over vier. De etappe wordt vanaf twee uur uitgezonden op Sporza en Eurosport.

PROFIL2

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker
(Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
80 Reacties
10-03-2015 15:34
Inderdaad, verschrikkelijk saai. Hoop dat het donderdag een stuk interessanter wordt!
10-03-2015 15:38
Krijg voor het eerst Nederlands commentaar voorgeschoteld op Eurosport. Wat een DRAMA!
10-03-2015 15:40
1. Gorilla
2. Kristoff
3. Coquard
10-03-2015 15:40
En, wie zijn verantwoordelijk voor dat drama?
10-03-2015 15:40
Jaaa ze zijn los!!
10-03-2015 15:41
CanGar trekt het peloton op gang. Langeveld heeft trouwens een prachtig truitje!
10-03-2015 15:41
Kristoff hengst straks de hele meut aan gort natuurlijk. De witte haai strikes again.
10-03-2015 15:41
Het beloofde een saaie etappe te worden. het is een saaie etappe. En toch kijken.. eigenlijk mijn eigen schuld.

Maar goed, over een half uur is de sprint :-)
10-03-2015 15:41
Hoera voor Cannondale!!
10-03-2015 15:42
Garmin had bij het uitkomen van het vorige dorpje al iets willen proberen. Nu zaten ze bij dit dorpje wel allemaal vooraan en gaan ze er voor (Slagter op kop). Lijkt weinig kansrijk.
10-03-2015 15:43
Het gaat hard, heel hard, straks halen ze de postbode nog in.
10-03-2015 15:45
Was dat Garmin. Ik dacht Bretagne.
10-03-2015 15:46
Toch leuk hoor ff snelheid maken
10-03-2015 15:47
Mooi om te zien maar ik vraag me enorm af waarom. Het peloton gaat niet eens op een lint maar ze zitten dan ook regelmatig in een bos...
10-03-2015 15:49
Ze worden het bos in gestuurd!!
10-03-2015 15:49
Schitterende outfit van Langeveld, ja.
10-03-2015 15:50
@RV normaal gesproken wordt waar ik woon (Bonaire) alleen Engelstalige Eurosport uitgezonden, de enige zender die wielrennen hier regelmatig uitzend. De keuze is dus of TV of een stream met (te) traag internet. Toegegeven de koers zelf is ook saai vandaag...
10-03-2015 15:50
Al die Jumbo achterin. Naar voren gasten.
10-03-2015 15:52
Straks draaien ze een brede weg op, je kunt daar eenvoudig opschuiven.
10-03-2015 15:53
Gaat nu toch op een lint achterin. Dennis zit daar niet lekker.
10-03-2015 15:54
Nu wel twee man bij Hofland, ben benieuwd tot wanneer ze bij hem blijven. Hopelijk lang.
10-03-2015 15:55
Valpartij. Coquard ligt erbij. Voeckler wacht. Zo, heeft Thomas teamwerk geleerd.
10-03-2015 15:56
Slecht moment voor Coquard. Dat is balen; gisteren toch de enige die een mogelijke bedreiging voor Kristoff leek te kunnen zijn.

Peloton geeft nu gelukkig voor hem een imitatie van de aanloop van de Kwaremont weg.
10-03-2015 15:57
Her was een probleem met de ketting!
10-03-2015 15:58
Garmin... Wtf.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.