Volg hier de tweede etappe in Tirreno-Adriatico 2017
donderdag 9 maart 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in Tirreno-Adriatico 2017

Toscane vormt vandaag het decor van de eerste rit in lijn. Dit is direct de langste etappe van deze Tirreno. De eerste helft van de etappe is nog grotendeels vlak, het tweede gedeelte van de rit daarentegen is zeer pittig te noemen. In de finale bedwingen de renners de Montecatini Val Di Cecina (3,4 km aan 6%) en de beklimming naar Pomarance, waar ook de aankomststreep is getrokken. De laatste tien kilometer gaan gestaag bergop, maar de finale zal naar alle waarschijnlijk pas echt losbarsten in de laatste twee kilometer als het wegdek piekt tot 18%. Dit maakt het ideaal terrein voor explosieve springveren.

De start is om 10:30, de aankomst wordt rond kwart over vier verwacht. Eurosport 2 zendt de etappe vanaf 14:00 live uit. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Tirreno-Adriatico 2017 (WielerFlits)
Informatie etappe 2
Deelnemerslijst (ProCyclingstats)

Liveticker (Sporza)
Live data (Velon)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
74 Reacties
09-03-2017 13:48
Met weemoed denk ik terug, purito
09-03-2017 13:49
Lobato
09-03-2017 13:50
@kaas dondersen bliksem in de laatste 2km
09-03-2017 14:24
Iemand enig idee of hier ergens een livestream van te vinden is?
09-03-2017 14:32
https://www.procyclinglive.com/livestream/
Er worden 11 streams aangeboden
09-03-2017 14:57
Lol @RV: goed bezig vandaag, Brinta vanochtend?

Wat betreft de winnaar: GvA/Sagan op zeker.
09-03-2017 15:00
Mooie stream van l'Equipe! - link 5
09-03-2017 15:01
Mooie HD stream met Engels commentaar.
http://tiz-cycling.racing/live-stream/
09-03-2017 15:22
Jurgen's eerste afdaling van het jaar, en kust alweer het asfalt.
09-03-2017 15:29
Clement opgegeven in PN, JVDB aan het knoeien in TA. Ongeacht de uitslag een vervelende dag voor Steven Kruijswijk.
09-03-2017 15:31
Jürgen abandon
09-03-2017 15:34
@xistnc
Zo vervelend is dit niet voor Kruissie, of hoeft het geenszins te zijn. De giro is nog vrij ver... tegen die tijd zal het toch weer ok zijn met die twee, hoop ik.
09-03-2017 15:44
Nou die Van den Broeck gaat toch wel makkelijk al es op zn bek, nooit in zijn wiel dalen zou ik zeggen
09-03-2017 15:48
Jurgen, hoe doe je het toch..?
09-03-2017 15:50
Nog 25 km te gaan. Mollema goed omringd en voorin het peloton.
09-03-2017 15:52
Voorlaatste klimmetje. Sky geeft alvast wat gas.
09-03-2017 15:53
[i]Edit redactie: Niet doen![/i]
Ja sorry hoor, maar wanneer iemand werkelijk geen enkele zin normaal en zonder fouten uit zijn mond kan krijgen, dan ben ik benieuwd naar wie dat is en dus waarom hij commentaar zit te geven
09-03-2017 15:54
Rosa met Amador?
Edit: al weer teruggepakt
09-03-2017 15:56
Oss controleert nu voor BMC aan de kop van het peloton.

edit: Moscon (Sky) en zo'n Italiaanse "Roompot" renner worden als pionnetjes op het bord geplaatst
09-03-2017 15:59
Oh oh die roglic die fietst toch makkelijk even naar de kop zeg, lobato en battaglin aan het rek. Gesink in het midden.
09-03-2017 16:03
Ewan uit koers
09-03-2017 16:03
Wellens daalt met een hartslag van 120, Pinot waarschijnlijk wat meer :)
09-03-2017 16:04
Ook ewan er de brui al aan gegeven :s
09-03-2017 16:07
Dalen tot aan de voet van de langzaam beginnende slotklim... handig om nu niet te ver achteraan te rijden.
09-03-2017 16:09
Peloton op een lint, met gaatjes... en rijders die eraf vallen achteraan.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.