Volg hier de tweede etappe in Parijs-Nice 2017
maandag 6 maart 2017 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in Parijs-Nice 2017

Na een enerverende openingsrit gaat Parijs-Nice vandaag verder met een vlakke etappe. In de tweede rit naar Amilly is één gecategoriseerd bergje te vinden. Tien kilometer na de start beklimmen de renners de Côte des Granges-le-Roi. Met de enige horde ruim 180 kilometer voor het einde lijkt dit op papier een etappe voor de sprinters.

Of gooit het weer deze plannen opnieuw in de war? Wanneer we naar de weersvoorspelling kijken, mogen de renners zich opnieuw opmaken voor een dag met veel regen en wind.De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen half vijf en vijf uur. Sporza en Eurosport beginnen om 15:20 met de live-uitzending, NOS brengt verslag door middel van een livestream. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Nice 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Livestream (NOS.nl, vanaf 15.20 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
214 Reacties
1 7 8 9
06-03-2017 16:20
Koren op de molen voor TLJ
06-03-2017 16:21
Wel lekker spannend zo.
06-03-2017 16:23
Colbrelli netjes.
06-03-2017 16:23
Sprint der stervende zwanen
06-03-2017 16:23
Groenewegen 4e/5e
06-03-2017 16:23
Dit bericht is verwijderd
06-03-2017 16:24
Jaa Colbrelli
06-03-2017 16:24
Wauw, lelijke/langzaame/zwanenzang sprint. Weinig vertoont
06-03-2017 16:25
Op Tiz kijk ik ook niet meer. Wat een shitstream zeg. Op een kilometer voor het einde reclame ....
06-03-2017 16:25
Wauw, wat een prachtige sprint van allemaal mensen die steenkapot zitten.. De aanval van Albasini zorgde voor paniek in de Lotto-trein. Maar toch goed gereden van TLJ
06-03-2017 16:27
@azh
+1
06-03-2017 16:27
@KK, TLJ was prima, Zette Groeneweg goed af. Wilde in het wiel van Demare en kreeg hem niet van oa Colbrelli. Zat daar even in de wind en komt dat duidelijk te kort aan het einde. Nog steeds een prima sprint denk ik
06-03-2017 16:28
Wat zonde dat TLJ die paar honderd meter te vroeg op kop kwam, anders had Groenewegen hier denk ik de winst gepakt.
06-03-2017 16:29
Nee man, de bowlingbal reed een redelijke sprint maar Degenkolb en Colbrelli toch veel meer power.
1 7 8 9

Om te reageren moet je ingelogd zijn.