Volg hier de tweede etappe in Parijs-Nice 2017
maandag 6 maart 2017 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in Parijs-Nice 2017

Na een enerverende openingsrit gaat Parijs-Nice vandaag verder met een vlakke etappe. In de tweede rit naar Amilly is één gecategoriseerd bergje te vinden. Tien kilometer na de start beklimmen de renners de Côte des Granges-le-Roi. Met de enige horde ruim 180 kilometer voor het einde lijkt dit op papier een etappe voor de sprinters.

Of gooit het weer deze plannen opnieuw in de war? Wanneer we naar de weersvoorspelling kijken, mogen de renners zich opnieuw opmaken voor een dag met veel regen en wind.De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen half vijf en vijf uur. Sporza en Eurosport beginnen om 15:20 met de live-uitzending, NOS brengt verslag door middel van een livestream. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Nice 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Livestream (NOS.nl, vanaf 15.20 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
214 Reacties
1 2 3 9
06-03-2017 11:51
Regen en windkracht 5 voor het grootste gedeelte in de rug. Bring it on!!! Hopelijk nu een minder ontluisterend optreden van de geelzwarte mannen.
06-03-2017 12:05
Kans op waaiers?
06-03-2017 12:07
Weer verschrikkelijk fietsweer, dus mooi voor de wielerfan die lekker warm en droog binnen kan zitten kijken!
06-03-2017 12:12
Met wind in de rug is de "bowlingbal" natuurlijk niet te stoppen vandaag.
06-03-2017 12:24
Dat wordt opletten geblazen, letterlijk, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ! Al lach ik er zelf om.
06-03-2017 12:25
@RV: Er doet maar 1 Let mee hoor
06-03-2017 12:28
Sneeuw, hopen dat er niet met rare protocollen gegooid gaat worden
06-03-2017 12:29
misschien (hopelijk) dat BMC en TREK vandaag hun foutje van gisteren willen rechtzetten en zelf vol initiatief nemen, hoop ik tenminste toch
06-03-2017 12:31
Al volop waaiers. Kopgroep van 9 met 30".
06-03-2017 12:31
Nu al waaiers! Peloton al uit elkaar!
06-03-2017 12:32
@redactie super dat jullie ook de cyclingnews ticker vermelden :) Die hebben meestal vrij aardige coverage voor de mensen die geen TV kunnen kijken.
06-03-2017 12:34
Peloton in stukken zegt Quote Sporza;
Het is weer van dat: het peloton breekt in verschillende stukken. Opvallend, want veel wind staat er niet. Het is de hoge snelheid die brokken maakt in het peloton.
06-03-2017 12:36
Oomen in de kopgroep
06-03-2017 12:37
iemand enig idee waar TLJers zitten? Mag hopen dat ze nu wel bij de les zijn? Sam oomen zit iig op de veilige positie :D
06-03-2017 12:40
Katusha, Lotto-Soudal en Movistar op kop, dan vrees ik alweer voor TLJ
06-03-2017 12:44
Aaah een Parijs-Nice zoals het hoort!
06-03-2017 12:45
alles weer bij elkaar.
06-03-2017 12:46
Op de foto op Sporza lijkt er wel een heel contingent gele truien voorin te zitten
06-03-2017 12:49
Op die foto staan maar 4 groepen, dus ik denk dat ze met zijn allen in de derde waaier zitten
06-03-2017 12:52
op die foto zie je er minimaal 4 in de voorste groep zitten, en de laatste waaier zie je voor in beeld. Dus dat is de 1e of 2e waaier en gezien de vorm van de waaier waarin ze zaten zal dat wel het peleton zijn. Dus niet zo pessimistisch gekke henkie :)
06-03-2017 12:53
Het is oorlog in ieder geval :D
06-03-2017 12:55
ja, en dan mis je live streams :( dit soort stukken zijn zo veel leuker dan die we-wachten-tot-de-laatste -10km-sprint/klim etappes.
06-03-2017 12:56
Ik hoop het van harte
06-03-2017 12:56
Dit bericht is verwijderd
06-03-2017 12:57
Sporza: "Contador, Porte, Alaphilippe, Kittel, Greipel, Matthews... ze waren allemaal goed wakker van bij het begin en vertoeven in het eerste peloton. Maar de tweede groep nadert met rasse schreden".
1 2 3 9

Om te reageren moet je ingelogd zijn.