Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Romandië 2015
woensdag 29 april 2015 om 12:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Romandië 2015

Met Geraint Thomas in de gele leiderstrui gaat de Ronde van Romandië verder met de tweede etappe van Apples naar Saint-Imier (168,1 km). Onderweg staan vier beklimmingen op het menu, waarvan de top van de laatste op achttien kilometer van de meet ligt. Enkele renners die gisteren achterstand op hebben gelopen, zullen gedurende de week tijd goed moeten maken. Gaan ze dat vandaag al doen? Volg hier op WielerFlits het verloop van de koers.

De start wordt om 13.00 uur gegeven. Tussen 17.07 en 17.27 uur is de verwachte aankomst in Saint-Imier. Sporza zal live verslag doen vanaf 16.15 uur.

Links
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
104 Reacties
1 2 3 5
29-04-2015 12:49
Nibali
29-04-2015 13:01
Albasini of Thomas vandaag. Misschien Navardauskas? ;)
29-04-2015 13:10
Ik ga voor Albasini
29-04-2015 13:17
18km afdalen, hoop wederom op Alaphilippe, moet lukken voor een mtb'r.
29-04-2015 13:18
Tgabu wint vandaag
29-04-2015 13:23
Wel zwaar programma voor een jonkie als Alaphillipe. Ardense drieluik plus dit rondje erachteraan..

Niet gestart: Golas en Vuillermoz

Voorop: Jonathan Fumeaux (IAM) en Maxim Belkov (KAT)

Aan z'n stand verplicht zou LottoNL ook in de kopgroep moeten zitten, maar het mag niet van Erik Dekker. Ze moeten Gesink goed afzetten voor de slotklim.
29-04-2015 13:27
Van Asbroeck vandaag misschien een kansje?
29-04-2015 13:27
Ik zeg Alaphillipe voor Albasini. Hij gaat na de tweede plaatsen nu eens winnen!
29-04-2015 13:32
@tight
Drie dagen rust en vandaag veel minder inspannend dan zondag, blijft jammer dat vd Poel niet voor de weg kiest, kon iedereen zien dat leeftijd geen rol speelt.
29-04-2015 13:32
Klim is te zwaar voor van Asbroeck
29-04-2015 13:33
@Pingdo De laatste klim is wel een behoorlijk ding, dus denk het niet. Morgen en overmorgen heeft hij wel een grote kans.
29-04-2015 13:39
Albasini, Alaphilippe, Uran, Thomas, Chernetckii en Ulissi zijn mijn mannen voor vandaag.
29-04-2015 13:55
Ulissi is nog maar de vraag. Die heeft nog niet veel gereden. Thomas zou kunnen, maar ik denk dat hij bij Froome moet blijven. Ik zet mijn geld op Zakarin. Kan goed klimmen en heeft een snel eindschot. Vooral omdat ik denk dat de sprinters er op het eind af zullen zijn.
29-04-2015 14:09
Ook een mooie etappe om te zien hoe Gerrans er voor staat.
29-04-2015 14:15
Ik hoop als Nederlandse wielerfan dat Robert Gesink laat zien dat hij zijn oude vorm weer terug heeft. Voor mij blijft hij met Wilco Kelderman toch de top van onze renners.
29-04-2015 14:18
Albasini
29-04-2015 14:27
@ Jan Blokland

Ulissi is inderdaad nog maar de vraag, maar met die kilometers zit het inmiddels wel goed. Zat in de Amstel ook niet heel ver weg in de finale trouwens, en reed het hele drieluik in dienst van Rui Costa. Ik verwacht wel dat nu de Giro eraan komt hij er weer staat..
29-04-2015 14:30
ik ga lekker onrealistisch voor van poppel in de sprint of westra/lindeman met een jump :P
29-04-2015 14:34
Chernetckii
29-04-2015 14:57
Ik ben ook benieuwd naar wat Katusha gaat laten zien. Die zijn wel met een sterk team gekomen zeg..
29-04-2015 14:58
Nog maar 100 km te gaan en ruim 5 min voorsprong voor de twee vluchters.
29-04-2015 15:59
A multicoloured @TeamSky for #TDR2015 Stage 2 - Thomas in Yellow, Stannard in Pink, Viviani in Green & Rowe wears White.

Lol dat moet een mooi plaatje zijn.
29-04-2015 16:13
een mooi zoekplaatje ja :P nu moet je echt helmpjes checken, denk de hele tijd: geel! jumbo.. ohnee Thomas
29-04-2015 16:26
nog maar 2 TLJs over, zullen wel gesink en ten dam zijn. Ze hebben genoeg knechten voor het vlakke, maar geen killer sprinters meer en te weinig klim knechten basically.
29-04-2015 16:27
@contador#1

Leuke darkhorse :D heb ik ook in gedachten
1 2 3 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.