Volg hier de tweede etappe in de Ronde van het Baskenland 2016
dinsdag 5 april 2016 om 12:31 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van het Baskenland 2016

Met Luis Leon Sanchez in de leiderstrui wordt het peloton om 12.40 uur op gang geschoten voor de tweede etappe in de Ronde van het Baskenland. Hoewel er gisteren twee keer zoveel beklimmingen op het programma stonden, krijgen we vandaag de eerste aankomst bergop te zien. De finish ligt op de Amurrio-Baranbio, een 2,7 kilometer lange klim, met een gemiddeld stijgingspercentage van 11,7%. Er zitten zelfs uitschieters bij tot 20%. Welke specialist komt hier als eerste boven?

Voordat de slotklim wordt bereikt, moeten de renners eerst nog een col van de tweede en twee van de derde categorie over. De finale is vanaf 15.30 live te zien op Eurosport. De finish van de 174 kilometer lange etappe wordt verwacht tussen kwart voor vijf en kwart over vijf.

rit 2

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Officiële website
Parcoursinformatie etappe 2

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
178 Reacties
05-04-2016 17:18
Gesink en Kelderman goed hoor!!
05-04-2016 17:18
Mollema staat op breken. Gesink gaat nog goed mee in het peloton. LLS gelost.
05-04-2016 17:18
Gaarne meer updates ik zit in de bus
05-04-2016 17:18
Kelderman gaat weer 2e worden denk ik
05-04-2016 17:19
Gesink ook lekker mee. Wat hebben ze te eten gehad?
05-04-2016 17:19
Trek-renner heeft het lastig achterin, leek Mollema te zijn?
05-04-2016 17:19
Gesink gaat tot nu toe toch ook aardig goed mee!
05-04-2016 17:19
Mooi om te zien dat Gesink en Kelderman in vorm beginnen te raken. Hoewel 1 zwaluw geen zomer maakt
05-04-2016 17:19
Kom op than!!
05-04-2016 17:19
Het rode vot met 15 seconden voorsprong, Wielco heeft geen onaardige sprint in de benen. Benieuwd! Nog 10 seconden.
05-04-2016 17:19
WTF. Go Wilco!
05-04-2016 17:19
Rui Costa in de tegenaanval.
05-04-2016 17:20
Wat the actual f***
05-04-2016 17:20
Kelderman wel positief aan het koersen hier, mooi om te zien!
05-04-2016 17:20
Shit dit is te vroeg...
05-04-2016 17:20
Wauw gesink ook goed zeg
05-04-2016 17:20
Gesink is ook goed hoor.
05-04-2016 17:20
10 seconden, zeker geen uitgemaakte zaak. Nog 600 meter..
05-04-2016 17:20
Kom op Wilco!!!
05-04-2016 17:21
nog 500m. Kelderman in het wiel van.
05-04-2016 17:21
Venga Wielco!
05-04-2016 17:21
Rodriguez zwak
05-04-2016 17:22
SHITTTT
05-04-2016 17:22
Kutzooi...
05-04-2016 17:22
Wielco 2, Gesink 9. Top.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.