Volg hier de tweede etappe in de Ronde van het Baskenland 2016
dinsdag 5 april 2016 om 12:31 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van het Baskenland 2016

Met Luis Leon Sanchez in de leiderstrui wordt het peloton om 12.40 uur op gang geschoten voor de tweede etappe in de Ronde van het Baskenland. Hoewel er gisteren twee keer zoveel beklimmingen op het programma stonden, krijgen we vandaag de eerste aankomst bergop te zien. De finish ligt op de Amurrio-Baranbio, een 2,7 kilometer lange klim, met een gemiddeld stijgingspercentage van 11,7%. Er zitten zelfs uitschieters bij tot 20%. Welke specialist komt hier als eerste boven?

Voordat de slotklim wordt bereikt, moeten de renners eerst nog een col van de tweede en twee van de derde categorie over. De finale is vanaf 15.30 live te zien op Eurosport. De finish van de 174 kilometer lange etappe wordt verwacht tussen kwart voor vijf en kwart over vijf.

rit 2

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Officiële website
Parcoursinformatie etappe 2

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
178 Reacties
05-04-2016 15:56
Update: Nog 53 Km 2 Man op kop met 3.26. Matarazo & Denifl
We gaan stevig klimmen
Edit:
Nog 49km. Het duo op kop is zojuist over de col3e Mendeika gegaan. Pel volgt op 3.30 "
05-04-2016 16:01
TiesW.
Inderdaad,lijkt wel of ze zoveel mogelijk namen wil noemen om telaten merken wie ze allemaal wel(her) kent.En ook nog van welke ploeg,dat is de man van.........En die praat nu met die;de man van...
Ook komt er nog kans voor de sprinters,maar volgens mij is het allemaal heuvel danwel bergachtig.
05-04-2016 16:03
Waaaatttt waarom zit José er nou weer??!
05-04-2016 16:06
Lulu is LLS?
05-04-2016 16:06
Iemand een idee wie er naast Jose Been commentaar geeft?
05-04-2016 16:09
@reznik
Maar nu meen ik het. Ik weet echt niet meer ;)
05-04-2016 16:09
@ jerteg:
nee, Lulu is een homofiele poedel.
05-04-2016 16:10
@GITOVU/xictnc, Dirk Bellemakers.
05-04-2016 16:14
Zouden ze bij Eurosport niet door hebben dat iedereen José vreselijk commentaar vind geven? Heeft zij een contract wat alleen doorbroken kan worden voor 3 miljoen euro ofzo?
05-04-2016 16:15
Als de 'Garrastatxu-kapel' daadwerkelijk het eindpunt is ziet het laatste stukje er zo uit: https://www.google.co.uk/maps/@43.0404758,-2.9003167,3a,75y,84.37h,78.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfjzJc-mkRNr7TqNdVrpX4Q!2e0!7i13312!8i6656
05-04-2016 16:17
ik kom weer eens zeuren om een linkje. Via steephill.tv kom ik op paardenhuppelen :(
05-04-2016 16:17
@wilbert
wow, dat is een geitenpad!
05-04-2016 16:17
Thnx retrolex!
05-04-2016 16:18
Nog 40 Km. 3.30" . We zitten in een afdaling tot aan km 34. daarna weer klimmen.

Edit Nog 35 km ong 4 Min. Grote namen schuiven naar voor in het peloton.

@ All. Verbeter en vul aan svp.
05-04-2016 16:18
Cyclinghub.tv heeft altijd streams. Wel Engelstalig commentaar (dus geen José )
05-04-2016 16:18
http://www.bvls2016.sc/stream5.html voor manuel beltran
05-04-2016 16:22
@LL Jose stond sws al op de planning. Alleen uitvaart gisteren, schreef ze op twitter
05-04-2016 16:23
Zonder José? Dan laat maar zitten.
05-04-2016 16:23
Die Dirk Bellemarks vind ik tot nu toe prima. Jammer dat Koninklijke Hoogheid Jose Been hem volledig negeert..
05-04-2016 16:25
Ze heeft aan aandacht iig niks te klagen hier.

Maar van mij mag het weer over de koers gaan, voor commentaar is een forum topic.
Louis Meintjes en Sergio Paulinho zijn afgestapt.
05-04-2016 16:28
Wat is er met Meintjes aan de hand? Het loopt nog totaal niet bij hem dit jaar.
05-04-2016 16:33
Nog 30km. Er gebeurt weinig. Iedereen heeft nog tijd voor dingetjes.
mannetje van trek onderuit
Katusha op kop vh Peloton. Rijdt er een minuutje van af
Edit:
og 25 Km 2.30 " . Katusha bepaalt tempo vooraan. Iedereen kan volgen
05-04-2016 16:33
Hoe kom ik op dat forum topic dan?
05-04-2016 16:33
Goeie vraag purito, zou toch zonde zijn als hij zo blijft kwakkelen.
05-04-2016 16:34
@oborobo

www.forumtopic.nl

Om te reageren moet je ingelogd zijn.