Volg hier de tijdrit in de BinckBank Tour 2017
dinsdag 8 augustus 2017 om 13:13 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de BinckBank Tour 2017

Het is vandaag een belangrijke dag voor de klassementsrenners in de BinckBank Tour. In de negen kilometer lange tijdrit door de straten van Voorburg kunnen alvast waardevolle seconden worden gepakt. Wie slaat hier zijn slag?

Dat gaat we waarschijnlijk al vroeg weten, want de meeste toppers starten in het eerste uur. Aangezien er later in de middag regen wordt voorspeld, zijn veel kandidaten voor de dagzege gisteren expres achterin het peloton geëindigd. Tom Dumoulin (Sunweb) start bijvoorbeeld al als zevende, om 13:34. Twee minuten later vertrekt Jos van Emden (LottoNL-Jumbo). Peter Sagan (Bora-Hansgrohe) begint om 16:33 als laatste aan de rit tegen de klok.

Je kunt de koers via vier verschillende zenders volgen. De NOS, Eurosport, Sporza en L1 zijn er allemaal vanaf 15:00 live bij. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Website BinckBank Tour
Voorbeschouwing BinckBank Tour 2017
Deelnemerslijst BinckBank Tour 2017

Informatie etappe 2
Livestream + ticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Starttijden

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
130 Reacties
08-08-2017 14:51
Martin en Politt beiden op hun smikkel.
http://www.mobypicture.com/user/EllenFaxion1/view/19954897
Beelden van de crash. Maar het parcours is in elk geval niet gevaarlijk.
08-08-2017 14:53
@Kanis
Dus toen Kelderman NK tijdrijden was heb je Dumoulin het hele seizoen ook niet herkend toen hij op zijn TT fiets zat?
Wat een kul-argument.
08-08-2017 14:54
Gaat alleen maar harder regenen
08-08-2017 14:55
Het weer is zo slecht dat ik van de slechtweeromstuit op kantoor het licht aan moet doen !
08-08-2017 14:56
Martin en Pollitt gisteren achter elkaar gefinisht en vallen nu samen. Toeval?
08-08-2017 14:56
Wellens vind dit dus wel lekker weer.
08-08-2017 15:00
@Zjoske
Omdat je enige overdrijving blijkbaar niet aanvoelt zal ik het voor je rectificeren:
Tom Dumoulin is in zijn nieuwe outfit een stuk minder herkenbaar als Nederlands Kampioen tijdrijden dan in zijn volledig rood-wit-blauwe outfit.

En ja, dat vind ik jammer, want die rood-wit-blauwe outfit is iconisch.
08-08-2017 15:01
Martin verliest 15 seconden direct door val in video.
Daarna zal hij wel niet meer vol gegaan zijn.
08-08-2017 15:06
@Kanis
Zijn Giro-winst zie je ook niet terug komen in zijn normale tenue dus ik snap niet helemaal waarom dat voor een winst in een nationale wedstrijd wel zou moeten. Sven Kramer rijdt toch ook niet de 10 km in het rood wit blauw?
Ik vind het maar weinig eenheid uitstralen al die nationale kampioenstruitjes. Heb er echt helemaal niks mee met die historie.
08-08-2017 15:09
Zo die van Emden had hier dik gewonnen zeg
08-08-2017 15:10
Zjoske bekijkt alles zwart-wit. Als daar zo nodig toch van afgeweken dient te worden gelieve met zo weinig mogelijk kleur.
08-08-2017 15:11
Hoe heeft Tom gereden?
08-08-2017 15:15
Net even Lars Boom gesproken en hij zegt dat het parcours niet gevaarlijk is... Natuurlijk kan het altijd beter maar het is gewoon te doen. De regen helpt natuurlijk niet.
08-08-2017 15:16
Van Emden kwam uitbollend over de finish zonder gevallen te zijn. Toch een beetje apart. Heeft zo een seconde of 10 prijs gegeven. Exclusief de verkeerde bocht.
08-08-2017 15:17
Dit bericht is verwijderd
08-08-2017 15:18
kooltje - 8 augustus 2017 om 15:09
Zo die van Emden had hier dik gewonnen zeg

Als hij zich goed voorbereid had wel.
08-08-2017 15:19
@rahimns
Ik verwacht ook niet dat renners die hier bij de top 5 rijden zullen zeggen dat het een gevaarlijke tijdrit is. Maar wel leuk dat je hem gesproken hebt! :)
08-08-2017 15:19
@Zjoske
Ja want het schaatsen is ook wel dé sport die je als voorbeeld moet nemens als wielrennen. Pfff.
08-08-2017 15:22
@rahimns
Boom is natuurlijk ook wel wat gewend qua gladheid. ;)
08-08-2017 15:23
Als het straks gaat bliksemen en we krijgen een neutralisatie. Worden dan alle uitslagen geschrapt en morgen door met het huidig klassement?
08-08-2017 15:26
Roosen in de regen met een hele knappe 12de tijd.
08-08-2017 15:26
HAHA. Die Küng zit in de hotseat lekker een boek te lezen :)
08-08-2017 15:27
@Mooie_Mario
Nee dan krijgt iedereen dezelfde tijd als Mollema.
08-08-2017 15:29
Hier in Brussel regent het bijna niet meer.
08-08-2017 15:29
Schaatsen in een 'trui'
http://www.sportfotografie.nl/preview.php?zoektype=1&id=53321&start=280110&search=de

Om te reageren moet je ingelogd zijn.