Volg hier de Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015
zondag 2 augustus 2015 om 14:15 Volg in Google

Volg hier de Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015

Vandaag staat in Londen, de wereldstad in Groot-Brittannië, de Prudential RideLondon & Surrey Classic (1.HC) voor de vierde keer op het programma. In 2012 werd hij niet verreden, omdat dat toen de Olympische Spelen waren. De wedstrijd van vandaag voert over de wegen die in 2012 het parcours vormden voor de Olympische wegwedstrijd van destijds. Afgelopen jaar ging de overwinning naar Adam Blythe. Volg hier op WielerFlits wie zijn opvolger wordt.

Met LottoNL-Jumbo (5 Nederlanders) en Roompot Oranje Peloton (5 Nederlanders) staan er twee Nederlandse ploegen aan het vertrek in de Britse hoofdstad. Ook Jens Mouris, Theo Bos, Floris Gerts en Peter Koning komen naar de start voor 200 kilometer koers. Dylan Groenewegen moest op het laatste moment forfait geven; hij is ziek.

Om 14.30 uur Nederlandse tijd worden de renners afgevlagd. Tussen 19.05 uur en 19.50 uur Nederlandse tijd wordt de aankomst aan The Mall, met uitzicht op Buckingham Palace verwacht. Vanaf 16.05 uur komt BBC1 met een live-uitzending vanuit Londen. Eurosport 2 zendt vanaf 18.00 uur live uit.

Prudential RideLondon & Surrey Classic

Links
Voorbeschouwing: Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
102 Reacties
02-08-2015 19:26
Hela hij zit wel in het wiel van drucker nu.
02-08-2015 19:26
Tennisse doet berenwerk
02-08-2015 19:26
Poei ik vrees voor sepp.....
02-08-2015 19:26
Teunisse moet gaan als sepp gepakt wordt..
02-08-2015 19:27
T3ring!
02-08-2015 19:27
Tja wat nu... teunissen en sep redelijk rap. Maar rappen dan swift?
02-08-2015 19:28
Kan Teunissen deze sprint winnen?
02-08-2015 19:28
Nog een keer sepp!
02-08-2015 19:29
Teunissen niet slim.... Bah bah
02-08-2015 19:29
He bah.
02-08-2015 19:29
Wot?
02-08-2015 19:29
Dit bericht is verwijderd
02-08-2015 19:29
Helaas pindakaas! Teunisse tweede
02-08-2015 19:30
Ahhhh
02-08-2015 19:30
Maar Drucker was wel erg sterk, verdiende overwinning.
02-08-2015 19:30
Mooie sprint van Jempy! Jammer dat ik nu pas inschakel.
02-08-2015 19:30
Ik zeg maar niks.
02-08-2015 19:30
Heel jammer dit... Maar goed gestreden
02-08-2015 19:30
Hmm moreno ook nog dichtbij.
02-08-2015 19:30
Chips.
02-08-2015 19:31
Ach ja, ze hebben Swift weten te mollen met om - en - om gaan, Drucker lachende 3e, t'is net wielrennen. Mooie finale.
02-08-2015 19:31
Sterk gereden van Vanmarcke en Teunissen en qua tactiek hebben ze het goed uitgespeeld maar is het net mislukt.
02-08-2015 19:33
Teunissen had iets korter op Drucker moeten zitten, maar tja achterafgepraat.
02-08-2015 19:34
Scheelde weinig, jammer voor die talentvolle jonge renner!
Benieuwd wat die idiote motormuis bij Vanmarcke van plan was....
02-08-2015 19:35
Hoop toch niet dat straks hier LJT weer van defensief rijden wordt beschuldigd...... Hele rit aan het front gezien.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.