Volg hier de Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015
zondag 2 augustus 2015 om 14:15 Volg in Google

Volg hier de Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015

Vandaag staat in Londen, de wereldstad in Groot-Brittannië, de Prudential RideLondon & Surrey Classic (1.HC) voor de vierde keer op het programma. In 2012 werd hij niet verreden, omdat dat toen de Olympische Spelen waren. De wedstrijd van vandaag voert over de wegen die in 2012 het parcours vormden voor de Olympische wegwedstrijd van destijds. Afgelopen jaar ging de overwinning naar Adam Blythe. Volg hier op WielerFlits wie zijn opvolger wordt.

Met LottoNL-Jumbo (5 Nederlanders) en Roompot Oranje Peloton (5 Nederlanders) staan er twee Nederlandse ploegen aan het vertrek in de Britse hoofdstad. Ook Jens Mouris, Theo Bos, Floris Gerts en Peter Koning komen naar de start voor 200 kilometer koers. Dylan Groenewegen moest op het laatste moment forfait geven; hij is ziek.

Om 14.30 uur Nederlandse tijd worden de renners afgevlagd. Tussen 19.05 uur en 19.50 uur Nederlandse tijd wordt de aankomst aan The Mall, met uitzicht op Buckingham Palace verwacht. Vanaf 16.05 uur komt BBC1 met een live-uitzending vanuit Londen. Eurosport 2 zendt vanaf 18.00 uur live uit.

Prudential RideLondon & Surrey Classic

Links
Voorbeschouwing: Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
102 Reacties
02-08-2015 18:25
De motoren rijden nu ook vlak voor de wielrenners.

EDIT: Nu ook in de korte afdaling weer vlak voor de wielrenners. Wie wilde deze wedstrijd ook alweer WT status gegeven?
02-08-2015 18:37
cavendish valt weer aan? hopelijk gaat gaviria dan sprinten :)
http://www.time4tv.com/2011/06/bbc-one.php
02-08-2015 18:41
Wat een ontzettend leuke race. Zoveel groepjes en aanvallen. Phillipe Gilbert die Floris Gerts weer terugbrengt in het groepje. LottoNL die zich goed laat zien en goed commentaar van de BBC
02-08-2015 18:43
Nu Teunissen met nog een TLJ man in een kopgroep van 8.

Edit: Vanmarcke is de andere man.
02-08-2015 18:43
Ik vind het ook best een leuke koers. Maar het wordt toch vast een sprintje.
02-08-2015 18:48
Sky zat net met Viviani op een aardig gaatje. Dus wie weet als ze nog eens flink gaan doortrekken
02-08-2015 18:51
dit groepje maakt een goede kans denk ik
02-08-2015 18:56
Mooie beelden!
02-08-2015 18:59
Vanmarcke en Teunissen zullen wat moeten bedenken, om met deze jongens naar de finish te rijden is waanzin.
02-08-2015 19:02
de winnaar zal in dit groepje zitten als het peloton zo blijft rijden, gaat een leuke finale worden. Een paar snelle mannen voorin en inderdaad zullen vanmarcke en teunissen wat moeten gaan ondernemen
02-08-2015 19:04
en opeens weer op 1.25
02-08-2015 19:05
ja haha vreemd
02-08-2015 19:06
Peloton heeft zich erbij neergelegd, de winnaar zit van voren
02-08-2015 19:07
ik hoop stiekem op een droomdebuut... ;)
02-08-2015 19:07
Ja alle WT-ploegen zijn voorin vertegenwoordigd
02-08-2015 19:08
Van marcke gaat nog wel een poging doen denk ik. Zou geen kopwerk meer doen...
02-08-2015 19:09
Zit Gaviria nou mee in de kopgroep? Ze zullen toch wel weten dat hij Cavendish twee keer heeft geklopt dit seizoen?
02-08-2015 19:11
ik hoop het niet
02-08-2015 19:13
Vanmarcke in de aanval!
02-08-2015 19:15
Mooi gaatje! Ziet er goed uit voor tlj
02-08-2015 19:15
vanmarcke gaat niet stilvallen denk ik of ze moeten gaan ronddraaien daarachter
02-08-2015 19:16
Ja, veelbelovend.
02-08-2015 19:17
zozo die stagairs van lotto soudal en ettix zijn goed bezig! leuk om te zien.
02-08-2015 19:17
Krijgen ze niet meer terug denk ik.

Ze jagen er niet echt lekker achteraan.
02-08-2015 19:18
nee die is weg, dit is klaar

Om te reageren moet je ingelogd zijn.