Volg hier de Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015
zondag 2 augustus 2015 om 14:15 Volg in Google

Volg hier de Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015

Vandaag staat in Londen, de wereldstad in Groot-Brittannië, de Prudential RideLondon & Surrey Classic (1.HC) voor de vierde keer op het programma. In 2012 werd hij niet verreden, omdat dat toen de Olympische Spelen waren. De wedstrijd van vandaag voert over de wegen die in 2012 het parcours vormden voor de Olympische wegwedstrijd van destijds. Afgelopen jaar ging de overwinning naar Adam Blythe. Volg hier op WielerFlits wie zijn opvolger wordt.

Met LottoNL-Jumbo (5 Nederlanders) en Roompot Oranje Peloton (5 Nederlanders) staan er twee Nederlandse ploegen aan het vertrek in de Britse hoofdstad. Ook Jens Mouris, Theo Bos, Floris Gerts en Peter Koning komen naar de start voor 200 kilometer koers. Dylan Groenewegen moest op het laatste moment forfait geven; hij is ziek.

Om 14.30 uur Nederlandse tijd worden de renners afgevlagd. Tussen 19.05 uur en 19.50 uur Nederlandse tijd wordt de aankomst aan The Mall, met uitzicht op Buckingham Palace verwacht. Vanaf 16.05 uur komt BBC1 met een live-uitzending vanuit Londen. Eurosport 2 zendt vanaf 18.00 uur live uit.

Prudential RideLondon & Surrey Classic

Links
Voorbeschouwing: Prudential RideLondon & Surrey Classic 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
102 Reacties
02-08-2015 19:19
Gun het vanmarcke wel! Mooie coureur die dit jaar veel pech heeft gehad.
02-08-2015 19:19
Zege nummer 3 voor TLJ? Kampioenschappen tel ik niet mee.

Wat deed die vent op de motor nou?
02-08-2015 19:19
Wordt wel een trend die motorrijders dit jaar.
02-08-2015 19:19
Sep gaat winnen.
02-08-2015 19:19
Dit moet overwinning nummer 3 worden.

En het is hem gegund. Laten we het nog even afwachten.
02-08-2015 19:19
Ca va, nu gaan ze draaien. Wie is die andere Jumbo die liever niet achteraan gaat hangen maar een beetje gallen in die achetrvolging?
02-08-2015 19:19
Nu zou Teunissen stoorwerk moeten doen. Ze draaien nu beter rond.
02-08-2015 19:20
daar werd Sep ook bijna door een motor omver gereden xD
02-08-2015 19:20
Haha die motor. Leuke reactie van Vanmarcke.
02-08-2015 19:20
De motoren vandaag zijn verschikkelijk.
02-08-2015 19:20
Wat doet die idioot op die motor nu?
02-08-2015 19:21
Komaan sep. Nu niet lek rijden ;)
02-08-2015 19:21
Ze gaan draaien, het is nog niet gedaan
02-08-2015 19:22
Is nog niet zeker...
02-08-2015 19:22
Teunissen. Doet daar heel goed werk.
02-08-2015 19:22
Rv dat is teunisse volgens mij
02-08-2015 19:23
Teunissen doet alles goed op het moment hoor.
02-08-2015 19:23
Hup Sep!
02-08-2015 19:24
Oei, 11 seconden?!
02-08-2015 19:24
Die Teunissen snapt het! Storen storen storen!
02-08-2015 19:24
Soit, als je dan eens een B-koers wint is live op de BBC wel een aardige toch?
02-08-2015 19:24
Dit bericht is verwijderd
02-08-2015 19:25
Ja hallo, toen ik er wat zei stoorde hij nog niet, kijk de beelden maar na.

Nu doet ie t inderdaad prima, loopt mijn stream achter ofzo?
02-08-2015 19:26
Die Drucker is wel ambetant sterk.
02-08-2015 19:26
Blij dat ik nog de laatste 5 km kan zien, ziet er een interessante wedstrijd uit!
Komaan SEpP!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.