Volg hier de proloog van Parijs-Nice 2015
zondag 8 maart 2015 om 13:20 Volg in Google

Volg hier de proloog van Parijs-Nice 2015

Vandaag gaat Parijs-Nice van start. In en om Maurepas is een 6,7 kilometer lang parcours uitgetekend voor een vlakke proloog. De Koers naar de Zon wordt een strijd tussen de ‘nieuwe generatie’ klassementsrenners. Wie kan er vandaag al een mentale tik uitdelen aan de concurrentie? Maar nog belangrijker is de vraag: Wie wordt de eerste drager van de gele trui? Volg de proloog hier op WielerFlits.

Om 13.35 uur is Daniel McLay van Bretangne-Séché Environnement de eerste die van het startblok schiet. Om 16.14 uur is thuisrijder Jean-Christophe Péraud (AG2R La Mondiale) de laatste.

Vanaf 14.10 uur gaat Sporza (Eén) live verslag doen van de proloog. Michel Wuyts en José De Cauwer doen commentaar. Eurosport komt in Nederland om 16.45 uur met een samenvatting.

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours proloog
Starttijden proloog

Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker
(Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
212 Reacties
08-03-2015 16:07
@katerkop
Klopt, maar iedereen heeft een andere seizoensopbouw. Vorig jaar werd Talansky in de Tirreno ook slechts 17e.
08-03-2015 16:08
met 0.31 staat etix aan de leiding :P
08-03-2015 16:08
Oei, Sporzy had nochtans gezegd dat het niets ging worden voor Kwiatek. Zelfs de allergrootsten kunnen zich vergissen blijkbaar.
08-03-2015 16:09
Dumoulin en Wiggins onderweg! Ben benieuwd of ze sneller dan Kwiatkowski kunnen zijn.
08-03-2015 16:09
@ 123poetertjes

Talansky heeft gisteren nog gezegd dat ie minstens podium wilde rijden deze ronde, dan is dit een ronduit slecht begin.
08-03-2015 16:09
De finale nadert, de WF-server begint al weer wat traag te worden.
08-03-2015 16:09
@knaljaas
Ach, hij is nog jong en moet nog veel leren
08-03-2015 16:10
jongens, laten we niet de hele tijd een persoon bashen. Als hij Anti-etix is dan mag dat toch? ieder z'n eigen mening. Zeg er 1 keer wat van en laat die persoon maar lekker.
08-03-2015 16:10
Die regenboogtrui staat Wiggins wel goed hoor!
08-03-2015 16:10
Wiggins gaat echt wel tekeer hoor :p
08-03-2015 16:10
Mannen.. Wiggens gaat er nog 10 seconden onder...
08-03-2015 16:11
Wiggins heeft er wel zin in als de beelden tenminste niet bedriegen.
08-03-2015 16:11
@sephiroth
Tuurlijk ieder zijn mening, maar de manier waarop mag wel anders hoor.
Bon, laten we erover stoppen.
08-03-2015 16:11
@123
Maar tegenvallend met de ambities die hij heeft voorPN
08-03-2015 16:11
Dat heb ik dan gemist. Maakt zijn seizoensopbouw des te dommer. Zonder koerskilometers een podium ambiëren voor PN is niet erg realistisch.
08-03-2015 16:12
Voilá, Chavanel is ook prima in orde, 7e tijd.
08-03-2015 16:12
Iemand tijd van Kelderman?
08-03-2015 16:12
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
08-03-2015 16:12
Die wagen achter Wiggins, fantastisch toch :D
08-03-2015 16:13
Kelderman 7 56 10de op moment
08-03-2015 16:13
Kelderman 9e, niets van gezien.
08-03-2015 16:13
"Ik zou hem betalen in ponden, dan is het iets minder"

Citaat van José de Cauwer over de Jag achter Wiggins, geniaal :)
08-03-2015 16:13
16s voor kelderman, niet super, maar ook niet slecht op een kort stuk.
08-03-2015 16:14
Off-topic
Van Poppel in Vlaanderen gewonnen
08-03-2015 16:14
dumoulin ziet er niet lekker uit, hij heeft mooier gefietst met ITTs

Om te reageren moet je ingelogd zijn.