Volg hier de proloog van Parijs-Nice 2015
zondag 8 maart 2015 om 13:20 Volg in Google

Volg hier de proloog van Parijs-Nice 2015

Vandaag gaat Parijs-Nice van start. In en om Maurepas is een 6,7 kilometer lang parcours uitgetekend voor een vlakke proloog. De Koers naar de Zon wordt een strijd tussen de ‘nieuwe generatie’ klassementsrenners. Wie kan er vandaag al een mentale tik uitdelen aan de concurrentie? Maar nog belangrijker is de vraag: Wie wordt de eerste drager van de gele trui? Volg de proloog hier op WielerFlits.

Om 13.35 uur is Daniel McLay van Bretangne-Séché Environnement de eerste die van het startblok schiet. Om 16.14 uur is thuisrijder Jean-Christophe Péraud (AG2R La Mondiale) de laatste.

Vanaf 14.10 uur gaat Sporza (Eén) live verslag doen van de proloog. Michel Wuyts en José De Cauwer doen commentaar. Eurosport komt in Nederland om 16.45 uur met een samenvatting.

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours proloog
Starttijden proloog

Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker
(Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
212 Reacties
1 2 3 9
08-03-2015 13:22
Kan wiggins hier winnen of te kort? Is extra gemotiveerd zegt hij op tItter
08-03-2015 13:22
Heb er zin an! In 't zonnetje met een koud glas bier!
08-03-2015 13:25
Maakt het feit dat ik vanwege griep binnen 'moet' blijven een stuk dragelijker. Zin in.
08-03-2015 13:28
*****
Wiggins
****
Martin - Kwiatkowski
***
Dumoulin - Thomas - Dennis
**
Jungels - Kelderman - Chavanel
*
Talansky - Van Garderen - Porte - Vandewalle
08-03-2015 13:30
Eindelijk weer een keer een proloog, echt een geweldige discipline dat de laatste jaren bijna uitgestorven lijkt. Heb er erg veel zin in!
08-03-2015 13:33
Is nie te kort voor Wiggins?
08-03-2015 13:35
Mocht Swift het willen kan hij hier kort rijden denk ik.
08-03-2015 13:36
Iemand die me kan helpen? Wiggins
08-03-2015 13:42
Hoe lang zal van Baarle op de het stoeltje van de snelste moeten blijven zitten?
08-03-2015 13:42
@ Didier

Ja, wat wil je weten? Ik denk dat ie wint. Maar zeker weten doen we na afloop hè.

@ Jeje

Dit is niet technisch en kort genoeg voor sprinters, dit is echt al voor de sterke mannen.

08-03-2015 13:44
@ Walkowiak

Even afwachten wat Spilak vlak na hem doet, maar mag hopen dat die er boven blijft.

Zou Rowe en Nizzolo ook niet onderschatten, en anders tot Dennis start denk ik.
08-03-2015 13:45
Dus iets voor wiggins
08-03-2015 13:47
@Didier
Nee, die is kansloos.....
08-03-2015 13:48
Van Baarle 8.04
08-03-2015 13:48
Van Baarle rijdt 8.04. 36 sec. sneller dan McLay.
08-03-2015 13:50
Spilak 8 sec. langzamer dan Van Baarle.
08-03-2015 13:52
Benieuwd hoe hoog van Baarle hiermee eindigt
08-03-2015 13:52
Spilac 8.12
08-03-2015 13:53
Volgens mij heeft Van Baarle echt een toptijd neergezet...
08-03-2015 13:55
Kelderman FTW!
08-03-2015 13:55
Denk dat dit misschien wel genoeg is voor top-20, maar meer dan dat niet.
08-03-2015 13:56
@DrJ

Ik denk dat die toptijd voor Van Baarle uiteindelijk wel mee zal vallen.
08-03-2015 13:56
Van Emden voorlopig 3e op 9 seconden
08-03-2015 13:58
Voeckler op maar 14 seconden, dan valt het echt wel mee denk ik.
08-03-2015 13:58
Van Baarle moet iig nog een halfuurtje op 1 staan, zodat hij er ruim de live uitzending mee haalt.
1 2 3 9

Om te reageren moet je ingelogd zijn.