Volg hier de proloog van de Tour of Utah 2019
maandag 12 augustus 2019 om 20:15 Volg in Google

Volg hier de proloog van de Tour of Utah 2019

Er wordt de komende week op meerdere continenten serieus gekoerst. In Europa hebben we de Ronde van Burgos en de BinckBank Tour, maar ook in Amerika heeft deze week een peloton rondrijden. De Tour of Utah wordt afgetrapt met een pittige proloog. Volg en bespreek ‘m hier op WielerFlits!

De Tour of Utah wordt afgetrapt met een proloog op Snowbird Resort, een bekend wintersportgebied in Utah. Wie denkt dat deze tijdrit makkelijk gaat zijn, heeft het mis. De tijdrit wordt namelijk op een hoogte van meer dan 2500 meter afgewerkt. Daarnaast zal er de eerste drie kilometer geklommen moeten worden.

De eerste renner gaat om 20.30 uur Nederlandse tijd van start. Rond 22.45 uur wordt de laatste coureur aan de finish verwacht. De gehele proloog is de te zien op de Eurosport Player, Eurosport 1 is er vanaf 21.00 uur live bij.

Links
Voorbeschouwing: Tour of Utah 2019

Website organisatie
Deelnemers (ProCyclingStats)
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
18 Reacties
12-08-2019 20:28
Best een mooie proloog, vermoed dat Martinez hier de basis legt voor zijn eindzege.
12-08-2019 20:34
Martinez zou niet starten .... last minute info
12-08-2019 21:04
Jammer van het magere deelnemersveld.
12-08-2019 21:23
Hebt iemand al beeld via de app?
12-08-2019 21:52
Geen lijst met starttijden proloog
12-08-2019 22:01
Onpopulaire mening maar wat mis ik Been toch bij de Amerikaanse koersen
    12-08-2019 22:09
    Jose levert fantastisch commentaar in het Engels.
    12-08-2019 22:24
    Via welke stream?
    12-08-2019 22:25
    +1
12-08-2019 22:31
3-2-1

kom er maar in kelderfan!
    12-08-2019 22:49
    Ja, greeny helaas wat minder vandaag met TJV. Hopen op een betere dag.
    Ik mis ook Sepp wel een beetje.
    12-08-2019 23:00
    dacht dat je piccoli wel wat voor Jumbo zou vinden? tour of gila gewonnen, tour de bauce, 2e in tour of taiwan en hij wint vandaag!!!
12-08-2019 23:19
Zou Etienne van Empel hier eigenlijk ook niet rijden? Is weer hersteld, dus dit was mooie koers geweest voor hem.
12-08-2019 23:22
@greeny
Wat te denken van Stephen Bassett dan. Joe Martin Stage Race is geen misselijk koers.
    12-08-2019 23:26
    basset is een hondenras? doen die ook al mee op de fiets?
    12-08-2019 23:37
    Ja, je hebt toch ook paardenraces, maar 't is ook Bassett.;)
    12-08-2019 23:42
    hij won de joe martin stage race met 2 etappes en voor de gevierde piccoli dus ik zeg halen

Om te reageren moet je ingelogd zijn.