Volg hier de proloog in de Ronde van Zwitserland 2015
zaterdag 13 juni 2015 om 15:05 Volg in Google

Volg hier de proloog in de Ronde van Zwitserland 2015

Vandaag begint de Ronde van Zwitserland, met op het programma een 5,1 kilometer lange proloog. In de straten van Risch Rotkreuz, een idyllisch plaatsje aan de Zuger See, zal duidelijk worden wie de eerste leiderstrui mag dragen.

Het parcours bevat in het begin een kort klimmetje, maar is over het algemeen spek voor de bek van de echte proloogspecialisten. Nederlander Tom Dumoulin behoort tot de kanshebbers, maar ook sprinters als Peter Sagan en Alexander Kristoff zijn op zo’n korte afstand allerminst kansloos.

Marco Marcato (Wanty Groupe-Gobert) bijt om 15:20 het spits af. Kristijan Durasek van Lampre-Merida zal om 18:01 als laatste van het startpodium vertrekken. Eurosport 2 zendt de proloog vanaf 17:00 rechtstreeks uit. Volg hier de wedstrijd.

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Website organisatie
Parcours

Starttijden
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Tijdwaarneming (tussenpunt 1, 2, 3 en finish)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
145 Reacties
13-06-2015 17:04
LIVESTREAM HD EUROSPORT 2:
http://www.cyclinghub.tv/livestream
13-06-2015 17:04
Dit is pas HD beeld, met goede tussentijden, die Zwitsers kunnen er wat van.
13-06-2015 17:05
Roelandts op het 3de tussenpunt 1 kleine seconde achter Trentin. (3de tijd)
13-06-2015 17:06
Wielrennen is gewoon nu te zien op T.V hoor ! (eurosport2)
13-06-2015 17:06
iemand een stream? heb geen tv...
13-06-2015 17:07
ah, dank daan!
13-06-2015 17:08
Ten Dam van start!
13-06-2015 17:08
Henao van start!
13-06-2015 17:08
De Hotseat is helemaal klaar voor Dumolin.

Verwacht wel wat van Gesink deze proloog, beetje glooiend, weinig sturen.
13-06-2015 17:09
Op Eurosport 2 is bij mij toch echt tennis.
13-06-2015 17:10
Bij mij op Eurosport 2 is er wielrennen.
13-06-2015 17:10
@luckyloek, dit is de belgische eurosport 2:
http://www.cyclinghub.tv/livestream
13-06-2015 17:11
Er is bij mij ook nog steeds een net over het parkoers gespannen en er lopen twee kerels met rackets op de weg
13-06-2015 17:11
S.Henao op dikke 7 seconden bij het 1ste tussenpunt.
13-06-2015 17:12
Ten Dam op 13 seconden na 2,1 km.
13-06-2015 17:12
streampje van daan jongens, niets mis mee
13-06-2015 17:12
Benatti sneller dan Trentin op het 1ste tussenpunt. 0.60 seconden sneller.
13-06-2015 17:13
@ Daan: bedankt!
13-06-2015 17:13
Pfff ten dam op 30 sec van brandle
13-06-2015 17:14
Ten Dam op 30.42 van de huidige leider Brändle gefinisht.
13-06-2015 17:15
Henao op 18 seconden van Brändle, 2 tellen meer dan Kwiatkowski
13-06-2015 17:15
Grappig als je die tussentijden bij Matsport bekijkt: bij het tweede tussenpunt zijn 6 de op dit moment beste renners allemaal in dezelfde tijd doorgekomen.
13-06-2015 17:15
Dat valt niet mee van Ten Dam, benen moeten denk ik nog wennen aan de hoge snelheden.
13-06-2015 17:19
Dit bericht is verwijderd
13-06-2015 17:20
Gesink heeft zich niet voor niks bij de laatste starters laten zetten; die gaat hier de wielerwereld verrassen!!!

;)

Om te reageren moet je ingelogd zijn.