Volg hier de koninginnenrit in de Ruta del Sol 2017
donderdag 16 februari 2017 om 12:00 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Ruta del Sol 2017

De tweede etappe van de Ruta del Sol 2017 is de koninginnenrit. Met drie gecategoriseerde beklimmingen, talloze ongecategoriseerde heuvels onderweg en een slotklim van eerste categorie naar Alto Peña del Águila is het parcours pittig te noemen. De Alto Peña del Águila is een korte maar steile beklimming. Over een lengte van vijf kilometer stijgt de weg gemiddeld aan 9,4 procent. Spektakel gegarandeerd!

Het startschot wordt gegeven om 12:15. De aankomst wordt verwacht tussen half vijf en vijf uur. De wedstrijd wordt vanaf 15:30 live uitgezonden op Eurosport 2 met commentaar van José Been en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links

Starttijden

Website Ruta del Sol
Voorbeschouwing Ruta del Sol 2017
Deelnemerslijst Ruta del Sol 2017
Parcours etappe 2

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
72 Reacties
16-02-2017 15:38
Dit bericht is verwijderd
16-02-2017 15:40
Dat wordt helemaal niks met LJ dit jaar. Niet eens iemand mee in de kopgroep! Schandalig.
16-02-2017 15:43
Nog iemand die link v gisteren?
16-02-2017 15:47
Ja linkje voor een stream?
16-02-2017 15:47
Blijft gewoon uitlopen die gek.
16-02-2017 15:48
Is Preidler gelost? Die had ik toch wel in staat geacht om met Wellens om ritwinst te strijden.
16-02-2017 15:54
Hij wordt gewoon nog teruggepakt hoor
16-02-2017 15:54
https://www.firstonetv.eu/Live/United-Kingdom/Eurosport-1-34

Start om +/- 16:00
16-02-2017 15:56
https://www.youtube.com/watch?v=dzdF6EyN8rM
16-02-2017 15:56
Dat Tlj niet meezit is inderdaad abject en infaam. *luid boegeroep!!!!
16-02-2017 15:56
stream : https://www.youtube.com/watch?v=dzdF6EyN8rM
16-02-2017 15:58
zonder erg, zonder erg #wellens
16-02-2017 15:59
Felix Grosschartner, ook een erg leuke renner! Die jongen kan wel wat, ik hou hem in elk geval in de gaten de komende jaren...
16-02-2017 16:03
Ligt er olie in die bocht ofzo?
16-02-2017 16:11
De moto's nemen het peloton alvast op sleeptouw.
16-02-2017 16:11
Nou, de motoren brengen Valverde wel weer naar voren hoor. Echt stayeren dit.
16-02-2017 16:14
De Spanjaarden vrezen een niet Spaanse winnaar lijkt het op.
16-02-2017 16:25
Wellens gaat dit wel klaren.
16-02-2017 16:28
Ik moet nog zien of hij het haalt.
16-02-2017 16:28
Gaat wel hard met de voorsprong nu.
16-02-2017 16:30
Thanks voor de stream Jelle
16-02-2017 16:32
Voorsprong loopt hard terug nu. Op de slotklim gaat het straks los. Moedig van Wellens maar vrees voor hem dat het niet genoeg is.
16-02-2017 16:34
Gaat inderdaad niet genoeg zijn. Verliest meer dan een minuut in vijf minuten tijd...
16-02-2017 16:36
Dit bericht is verwijderd
16-02-2017 16:40
Joh, neem deze stream, prachtig Engels commentaar: http://tiz-cycling.racing/live-stream/

Om te reageren moet je ingelogd zijn.