Volg hier de GP Plouay – Lorient Agglo Trophée WNT
dinsdag 25 augustus 2020 om 09:19

Volg hier de GP Plouay – Lorient Agglo Trophée WNT

Het damespeloton maakt zich op voor de negentiende uitgave van de GP de Plouay – Lorient Agglomération Trophée WNT. Het vrouwelijke equivalent van de Bretagne Classic-Ouest-France stuurt de rensters over de wegen rondom Plouay voor een koers over 101 kilometer. Wie volgt Anna van der Breggen op? Volg het via WielerFlits.

Eén grote ronde en vier kleine rondes, werken de dames in Plouay af. In iedere ronde krijgen de rensters drie beklimmingen voor de kiezen

De rensters zijn al om 08:50 uur gestart, de finish wordt verwacht rond het middaguur. De wedstrijd is op verschillende kanalen te zien, waaronder die van de Eurosport Player, GCN App en France 3.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Deelnemerslijst (organisatie)
Liveticker (Twitter UCI Women’s WorldTour)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
40 Reacties
25-08-2020 09:30
Mooi deelnemersveld. Ik zit er klaar voor!
25-08-2020 09:44
Hmm, uitzending wordt steeds uitgesteld. Eerst 9:30, toen 9:40, nu 10:00...
25-08-2020 09:55
Er zijn technische problemen, maar ook verbindingsproblemen door het weer. Ook mobielnetwerk werkt niet zoals het hoort, waardoor onder meer het twitterverslag wat sporadischer is dan gedacht.
    25-08-2020 09:57
    Bedankt voor de update.
    25-08-2020 10:05
    Graag gedaan. :)
25-08-2020 10:02
Nu beelden. Inderdaad belabberd weer.
25-08-2020 10:04
En er is beeld, nog 53km te gaan.
25-08-2020 10:17
Waarom rijdt Anna niet in de NL kampioenstrui? Nog niet klaar zeker?
    25-08-2020 10:28
    Goede vraag ja, blijkbaar te kort dag. Van der Bregge nu achteraan.
    25-08-2020 10:29
    Ik denk niet dat ze vandaag voor de zege gaat meedoen. Gelost in een groepje en lijkt niet echt geneigd om te willen terug te willen keren.
25-08-2020 10:26
Nog 40km en Reusser in de aanval.
25-08-2020 10:29
Anna maakt er een trainingsritje van. Zat al de hele tijd van achter.
25-08-2020 10:33
Valpartijen, en het peloton scheurt daardoor extra terwijl het al flink werd geschud.
25-08-2020 10:33
Van Vleuten ook op achterstand door valpartij.
25-08-2020 10:37
Zonde van Jip van den Bos.
25-08-2020 10:40
Banks en Deignan nu 46sec vooruit, 30km te gaan.
    25-08-2020 10:43
    The Thin Lizzies
    25-08-2020 10:47
    Grinnik... :)
25-08-2020 10:49
Voorsprong van 1.10 naar 43sec terwijl onder meer Van Vleuten aan de boom schudt.
    25-08-2020 10:54
    Samenwerking niet ideaal in het groepje achtervolgers die is ontstaan.
    25-08-2020 10:58
    18km nog en 45sec.
    25-08-2020 11:01
    1min en Van Vleuten nog maar eens met een versnelling.
    25-08-2020 11:05
    Nog 14km en 43sec en een grotere groep op 1.28.
25-08-2020 11:04
Het wordt natuurlijk heel lastig voor Annemiek om te winnen als niemand met haar samen wil rijden. Wat ook wel weer volkomen logisch is.

Als ze wil winnen zal ze ergens los moeten komen
    25-08-2020 11:07
    Inderdaad, ze moet alleen of met een andere grote naam zien weg te komen, ze heeft wel ploeggenoot mee.
25-08-2020 11:12
10km nog en 32sec. Pieters en Vollering mee met het groepje. Lippert mee voor Sunweb.
    25-08-2020 11:14
    42sec en Brown mag weer gaan werken. En dan lost ploeggenoot Van Vleuten bijna, lijkt wat op.
    25-08-2020 11:16
    Lijkt een Britse zege te gaan worden. Deignan en Banks werken nog steeds goed samen en 57sec met nog 7km te gaan.
25-08-2020 11:15
De winnaar zit van voren, denk ik
    25-08-2020 11:17
    Denk het ook ja. Longo Borghini wel een beetje gevangen met een ploegmaat vooruit. Ik denk dat die beter kan.
25-08-2020 11:19
Nog 5km en de grotere groep sluit aan bij het eerste achtervolgend groepje. 1.18 voor de koplopers.
25-08-2020 11:19
Zouden ze de voorsprong niet weten dat Banks nog gewoon overneemt?
Of ze heeft veel zelfvertrouwen...
    25-08-2020 11:22
    Ze kunnen veel verliezen anders nog, het is niet vlak... :)
25-08-2020 11:21
Anderhalve minuut gaan ze niet meer dicht krijgen op die klim.
25-08-2020 11:27
Lizzy wint! Joehoe!
25-08-2020 11:27
Banks is het die de sprint aangaat. Maar Deignan kan er makkelijk over en wint deze koers!
    25-08-2020 11:31
    3e zou Consonni zijn, die leek wel te denken dat ze won, of ze was heel blij met de derde plek... :-)
25-08-2020 11:28
Banks bij nader inzien te weinig zelfvertrouwen, leek voor plek twee te rijden.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.