Volg hier de eerste etappe van Tirreno-Adriatico 2015
woensdag 11 maart 2015 om 13:00 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe van Tirreno-Adriatico 2015

Terwijl Parijs-Nice nog in volle gang is, komen vanaf vandaag ook de renners in actie die hebben gekozen voor die andere grote rittenkoers, de Tirreno-Adriatico. Aanvankelijk zou er worden begonnen met een ruim 22 kilometer lange ploegentijdrit in Lido di Camaiore, maar de harde wind langs de Italiaanse kust noopte de organisatoren de plannen te wijzigen.

De renners stappen daarom vanmiddag op de fiets voor een individuele tijdrit over 5,7 kilometer. Davide Villella van Cannondale-Garmin bijt om 13.10 uur het spits af, titelverdediger Alberto Contador (Tinkoff-Saxo) gaat om 16.04 uur als laatste van start. Beelden van de koers zijn te zien op Sporza en Eurosport, na de finish van Parijs-Nice.

Officiële website (gazzetta)

Startlijst

Voorbeschouwing (wielerflits)

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
98 Reacties
11-03-2015 13:03
Terpstra of malori
11-03-2015 13:05
Haha Diedier!
11-03-2015 13:06
Wie denk jij topper wheely?
11-03-2015 13:14
he jammer, ze zenden P-N het eerst uit. ik had liever live naar deze proloog gekeken.
11-03-2015 13:14
Serieus supermoeilijk te voorspellen zo'n kort proloogje Didier. Ik denk Malori of Cancellara. Maar het zou zomaar kunnen dat een complete outsider hem pakt. Arndt of zo. Gaat om secondes zo.
11-03-2015 13:15
Is dat je eigen mening Didier of een samenraapsel van reacties op je vragen van gisteren?
11-03-2015 13:16
en vandaag haha

en wat is er nou met Cancellara gebeurd Didier?
11-03-2015 13:17
Samenraapsel! Ben er nog steeds niet uit! Mag spelen tot 14u
11-03-2015 13:19
ik moet wel lachen om Didier, die namen wil weten voor de pool op zijn werk, waarschijnlijk een of ander kantoorbaantje al waar hij de hele dag op wielerflits uithangt en verder geen reet uitvoert. ;)
11-03-2015 13:21
Conciërge vrienden dus valt mee! Veel tijd voor wielerflits
11-03-2015 13:21
Ik heb nog een dark horse voor je Didier: Lutsenko. Een rare snuiter die zomaar eens sterk uit de hoek kan komen.
11-03-2015 13:23
Ik kom gek van al die namen! Ik moet de winnaar hebben
11-03-2015 13:24
Het leuke is dat er best veel aardige tijdrijders starten vandaag omdat ze opgesteld waren als pionnetjes in de ploegentijdrit. Op zo'n korte afstand kunnen er een hoop wat laten zien. Vergelijkbaar met wat flinke aflossingen in de TTT.
11-03-2015 13:29
ik denk echt dat terpstra een goede kans maakt echt niet normaal hoe goed hij was in die vorige tijdrit waar hij wiggo en cancellara klopte. hij zit echt in super vorm ik heb alvast een gokje op hem gezet :)
11-03-2015 13:31
Beste tijd tot dusver voor Oss: 6.08. Nieve heeft daar al 35 sec. op verloren :o
11-03-2015 13:32
Heeft terpstra nu nog die supervorm?
11-03-2015 13:34
Kzou u graag geloven ze cillinho maar weet niet of die cancel en malori kan kloppen op deze afstand
11-03-2015 13:36
Oss is sterk aan het seizoen begonnen. Afgelopen zaterdag was hij voor mij met Vanmarcke de verrassing van de dag. Hij zou wel eens een belangrijke pion voor Van Avermaet kunnen worden in de finale van de klassiekers.
11-03-2015 13:36
het is natuurlijk een kortere afstand inderdaad kan je niet vergelijken, maar de goede vorm is er zeker
11-03-2015 13:38
Ik mag potverdorie hopen dat Terpstra's vorm alleen maar beter is. Anders is ie niet zo goed bezig in aanloop naar de klassiekers, aan de andere kant. Niki heeft de baan als voorbereiding genomen, dus in Qatar lag het accent nog op het korte explosieve. Nu mag dat richting hardheid en duur zijn opgeschoven...
11-03-2015 13:39
Is maar kort he! Zal op gevoel gokken worden! Nog 20 lib
11-03-2015 13:39
Niki was nergens in de Strade...
11-03-2015 13:40
Min! Help
11-03-2015 13:41
Dus Stybar wint de proloog ;) Veldrijdertje ook he
11-03-2015 13:42
Staat stybar hier ook aan d'r start

Om te reageren moet je ingelogd zijn.