Volg hier de eerste etappe van Tirreno-Adriatico 2015
woensdag 11 maart 2015 om 13:00 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe van Tirreno-Adriatico 2015

Terwijl Parijs-Nice nog in volle gang is, komen vanaf vandaag ook de renners in actie die hebben gekozen voor die andere grote rittenkoers, de Tirreno-Adriatico. Aanvankelijk zou er worden begonnen met een ruim 22 kilometer lange ploegentijdrit in Lido di Camaiore, maar de harde wind langs de Italiaanse kust noopte de organisatoren de plannen te wijzigen.

De renners stappen daarom vanmiddag op de fiets voor een individuele tijdrit over 5,7 kilometer. Davide Villella van Cannondale-Garmin bijt om 13.10 uur het spits af, titelverdediger Alberto Contador (Tinkoff-Saxo) gaat om 16.04 uur als laatste van start. Beelden van de koers zijn te zien op Sporza en Eurosport, na de finish van Parijs-Nice.

Officiële website (gazzetta)

Startlijst

Voorbeschouwing (wielerflits)

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
98 Reacties
11-03-2015 14:31
Dus malori is niet ziek?
11-03-2015 14:31
Poels, Westra en Keizer rijden dezelfde tijd. 7 seconden langzamer dan Oss.
11-03-2015 14:34
Livestream van de proloog : http://www.cyclinghub.tv/livestream.php
11-03-2015 14:35
@ Didier:
nee natuurlijk niet :p
11-03-2015 14:36
Ahn oef! Allez Adriano! Toon ze wie de beSte is
11-03-2015 14:40
Ik kom Stef Clement nergens tegen?
11-03-2015 14:41
Poels vorig jaar al dermate blazend in de girochrono, ik had daarvoor toch echt niet een tijdrijder in hem gezien maar hij kan het zeker.
11-03-2015 14:47
@Jannibal
Clement lijkt inderdaad van de radar te zijn verdwenen.
11-03-2015 14:48
Off topic:
Voor degenen die Froome altijd al eens een vraag hebben willen stellen. Hij is nu een beetje random vragen aan het beantwoorden op Twitter.
11-03-2015 14:52
@nietram
Leuk, Froome luistert naar Tiesto, weten we dat ook weer. ;)
11-03-2015 14:57
Tiësto? En wat voor muziek luistert ie?
11-03-2015 15:02
Hij heeft ook vast wel een goede muzieksmaak daarnaast. ;)

Marianne Vos heeft ie in ieder geval het meest respect voor in het peloton zegt ie. Toch ook wel leuk om te lezen.
11-03-2015 15:03
Stybar 10 seconden trager dan Oss.
11-03-2015 15:07
Ten Dam, Betancur, Rodriguez, Nieve en Hesjedal verliezen toch wel veel tijd in zo'n korte proloog hoor..
11-03-2015 15:09
Javier Moreno maar 38e op 18 seconden.
11-03-2015 15:18
@8.6
zou het dan toch door die motor komen dat hij zo sterk reed in de Ruta Del Sol? ;)
11-03-2015 15:20
Terpstra ziet er niet sterk uit? Mis is ik iets, waar is het al te zien?
Is er trouwens een betere liveticker dan die van sporza?
11-03-2015 15:20
Terpstra 3e op 4 sec.
11-03-2015 15:21
^^^^ nieuwe account van Sporzy_ of is hij nog niet geband deze keer?

Soit, OT: Toch wel goede tijd van Oss blijkbaar, benieuwd hoeveel er finaal nog onder duiken.
11-03-2015 15:22
Niet zo verrassend, Oss was afgelopen zaterdag ook al beresterk.
11-03-2015 15:23
Terpstra 4" trager dan Oss
11-03-2015 15:23
Oeh misschien kunnen we een virtuele ring bouwen en kunnen Sporzy_ en Cyclingfan_(hoe die bij die naam komt...) het opnemen tegen Quick step minded en IljoKeisseFan! Dat lijkt me nog eens leuk!

On: Keurige prestatie van Terpstra, maar Oss is toch ook wel in bloedvorm zeg, die reed in de Strade ook al zo sterk.
11-03-2015 15:24
Cyclingfan_ is één van de vele accounts van de anti-QS troll die ook gebruik maakt van accounts als Sporzy, Sporty, Cycling en dergelijke, al dan niet met een liggend streepje op het eind of aan het begin. Helaas hebben ze bij WF dat soort patronen nog altijd niet door.
11-03-2015 15:25
Sergent, Stannard, Brandle, Malori en Bodnar volgen elkaar zo op. Ben benieuwd.
11-03-2015 15:27
Sagan bijna op zijn snuitje.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.