Volg hier de eerste etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
zondag 14 juni 2015 om 13:35 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

Met Tom Dumoulin in het leiderstricot zal de Ronde van Zwitserland vandaag beginnen aan haar eerste rit in lijn. Net als gisteren is Risch-Rotkreuz het middelpunt van de belangstelling, aangezien daar de start- en finishlijn gelegen is. Het parcours voert de renners langs het betoverende merenlandschap rond de Zugersee en Ägerisee. Een korte omloop die aan het eind van de rit tweemaal verreden moet worden, bevat een venijnig klimmetje naar Michaelskreuz. Het ‘pukkeltje’ is vier kilometer lang en stijgt aan gemiddeld 9%, met pieken tot net boven de 10%. Een kolfje naar de hand van de punchers. Kan Tom Dumoulin bijblijven? Volg het hier op WielerFlits.

Om 13.50 uur klinkt het startschot, om tussen 17.39 en 18.02 uur aan te komen in Risch-Rotkreuz. Eurosport komt live na afloop van de Dauphiné, dat zal zijn rond de klok van 17.00 uur.

Links:
Voorbeschouwing: Ronde van Zwitserland 2015 (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
138 Reacties
14-06-2015 15:51
Volgens experts wordt de ronde van Zwitserland echt smullen. Zoveel renners met aanvalscapaciteiten en dan ook nog de klassement mannen. Kan alle kanten op. Spektakel gegarandeerd.
14-06-2015 16:37
Livestream?
14-06-2015 16:39
@jerteg
http://www.procyclinglive.com/livestream/#
14-06-2015 16:42
@abandon, daar heb ik al gekeken
14-06-2015 16:57
Eurosport live na de dauphine
14-06-2015 17:02
Andy Schleck in actie, [url=http://www.rtl.lu/sport/641097.html]klik[/url].
14-06-2015 17:07
Kwiatkowski eraf
14-06-2015 17:07
Kwiat lost alvast
14-06-2015 17:08
Kwiatkowski eraf!
14-06-2015 17:08
Gesink goed voorin! Absolute kopman ;);)
14-06-2015 17:08
Kwiatkowski lost meteen
14-06-2015 17:08
Ten Dam, een van de beste klimmers, eraf
14-06-2015 17:09
Fuglsang in de aanval, Arredondo volgt.
14-06-2015 17:09
Ten Dam nergens te bekennen
14-06-2015 17:09
Ten Dam en Martens lossen toch veel te vroeg... Gesink nu ook weg... #FaalteamJumbo
14-06-2015 17:09
Venijnig klimmetje
14-06-2015 17:09
Wie is de commentator op Eurosport?
14-06-2015 17:10
Dumoulin eraf.
14-06-2015 17:10
ten Dam nergens, Gesink en Dumoulin er flink doorheen gezakt.
14-06-2015 17:10
Gesink rijdt het tweede groepje terug.
14-06-2015 17:10
Wat dachten jullie van Dumoulin? Eraf..
14-06-2015 17:11
Livestream Engelse Eurosport Tour de Suisse:
http://cyclinghub.tv/livestream
14-06-2015 17:11
Gesink rijdt gewoon zijn eigen tempo.
14-06-2015 17:11
Kwiat niet goed. Gister al slechte proloog en vandaag ook slecht.
14-06-2015 17:12
De kritieken zullen niet mals zijn als Gesink en Ten Dam geen top 5 rijden hier.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.