Volg hier de derde rit in de Ronde van Zwitserland 2016
maandag 13 juni 2016 om 12:20 Volg in Google

Volg hier de derde rit in de Ronde van Zwitserland 2016

De Ronde van Zwitserland kreeg gisteren met wereldkampioen Peter Sagan een van de mooiste ritwinnaar die de organisatie kon wensen. De alleskunner van Tinkoff klopte Maximiliano Richeze en Michael Matthews in de straten van Baar. Vandaag staan in totaal zes gecategoriseerde beklimmingen. Dat lijkt heel wat, maar op één na zijn ze allemaal van de derde categorie. Grote kans op een massasprint. Volg hier op WielerFlits de koers.

Tussen 17.07 en 17.33 uur verwacht men de binnenkomst aan de aankomst. Eurosport 1 is om 15.45 uur de enige zender in Nederland met livebeelden. Vlaamse kijkers kunnen terecht op Telenet PlaySports.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Zwitserland 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Sporza)

Live data van de renners (Velon)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
71 Reacties
13-06-2016 17:02
Sagan <3
13-06-2016 17:02
Haha Sagan.

Jammer dat hij eigenlijk (ook maar een beetje) moet werken voor Contador straks.
13-06-2016 17:03
Sagan! Wat een geweldenaar.
13-06-2016 17:03
Sagan wat een baas, niet wachten op een sprint, maar gewoon knallen.
13-06-2016 17:03
Wie niet van Sagan houdt, houdt niet van wielrennen. HELD!!
13-06-2016 17:04
Kijk nou dat gat wat ie slaat, haha onvoorstelbaar!!
13-06-2016 17:05
De commentator van Eurosport begrijpt het.
Sagan = Held.
13-06-2016 17:06
Dit gaan ze niet meer dichtkrijgen denk ik
13-06-2016 17:07
Nou, nou, een held? Het is gewoon een verdomd goede wielrenner.

Maar een held?
13-06-2016 17:08
eeh… rijdt Oomen daar nou het gat naar Sagan dicht?
13-06-2016 17:09
Niet normaal!!

Hij gaat er gewoon voor hahaha, probeerde ze er zelfs af te rijden met een gaatje van een meter!
13-06-2016 17:10
Een held inderdaad!
13-06-2016 17:11
wow die oomen op kop, wat een kracht voor zijn leeftijd, zeer indrukwekkend
13-06-2016 17:11
Nee Lynda hij demarreert om zich vervolgens terug te laten zakken, uiteraard gaat die er voor anders moet je ook niet demarreren.
13-06-2016 17:15
Geweldige Sagan! Wat een sieraad voor de sport is hij toch :D
13-06-2016 17:15
Wat laat Albasini zich uit z'n kot lokken.
13-06-2016 17:15
Sagan, wie gaat hem van het groen afhouden?
13-06-2016 17:16
Wat een fenomeen!

Hij demarreert als enige uit het peloton (achter Albasini aan), rijdt vrijwel alles op kop, moet een gat dichtknallen in de sprint en redt het nog ook.. Echt geniaal!
13-06-2016 17:16
Ow ow ow ow, gewoon even afmaken ook nog.
13-06-2016 17:33
veruit mijn favoriete renner !!maakt niet uit waar hij koerst de koers word altijd mooi..
13-06-2016 18:47
Nou LL, poster al besteld ? Zo te zien ga je hem over die van Wiggo heenplakken zelfs. Heb je ook een liedje op gitaar voor hem geschreven dat je bij maanlicht aan zijn balkon gaat voordragen, of zing je niet best en is het een mooi gedicht geworden ?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.