Volg hier de derde rit in de Ronde van Zwitserland 2016
maandag 13 juni 2016 om 12:20 Volg in Google

Volg hier de derde rit in de Ronde van Zwitserland 2016

De Ronde van Zwitserland kreeg gisteren met wereldkampioen Peter Sagan een van de mooiste ritwinnaar die de organisatie kon wensen. De alleskunner van Tinkoff klopte Maximiliano Richeze en Michael Matthews in de straten van Baar. Vandaag staan in totaal zes gecategoriseerde beklimmingen. Dat lijkt heel wat, maar op één na zijn ze allemaal van de derde categorie. Grote kans op een massasprint. Volg hier op WielerFlits de koers.

Tussen 17.07 en 17.33 uur verwacht men de binnenkomst aan de aankomst. Eurosport 1 is om 15.45 uur de enige zender in Nederland met livebeelden. Vlaamse kijkers kunnen terecht op Telenet PlaySports.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Zwitserland 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Sporza)

Live data van de renners (Velon)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
71 Reacties
13-06-2016 15:37
@Robotour: Zelfvertrouwen is oke, maar dit is te veel van het goede.
13-06-2016 15:38
Robotour = trol?
13-06-2016 15:50
Haha robotour grapjas :p
13-06-2016 15:52
goed zo jerteg jij hebt het door:) en primafacie als je gelijk hebt, ben je hier gelijk een trol ?
Dat is ook humor;)
13-06-2016 15:56
Haha Robo, weet je wat ik ook altijd humor vind? Van die mensen die per ongeluk een domme opmerking maken, dat zelf ook dondersgoed weten, maar dan toch lekker eigenwijs blijven proberen het met een pokerface recht te lullen.

Kan ik altijd wel om lachen :)
13-06-2016 15:58
We kunnen allemaal over elkaar lachen ;). Denk dat Wellens vandaag wint.
13-06-2016 16:00
Ik stel wel vast dat die gele rondjes die voorwenden een gezichtje te zijn, geen indicatie lijken te zijn voor post met een hoog humoristisch karakter..
13-06-2016 16:02
@nasibal welk opmerking is nu dom hier ?
13-06-2016 16:06
Al lang geleden heb ik vastgesteld dat aan eten, en dan vooral Aziatische snacks, gewoon niet zoveel te lachen valt.

Nog iets leuks over de wedstrijd te melden? Of kijken jullie ook voetbal (stiekem op werk)?
13-06-2016 16:08
Hebben ze iets gemeld over die Roompot renner? Dat zag er niet goed uit.
13-06-2016 16:22
Op telenet heb ik er nog niets van gehoord.
Beide commentatoren hebben nog steeds niet door dat dat gaatje gisteren bewust gelaten werd...
13-06-2016 16:24
Pittig klimmetje hoor. Word niet zo 123 een massa sprint. Gaan er niet veel meer bij zijn op de top en organiseren in 11 km is kort
13-06-2016 16:31
@vlek: was Maurits Lammertink, is ook naar het ziekenhuis.
13-06-2016 16:32
was lammertink, zei eurosport net. naar ziekenhuis
13-06-2016 16:37
Dat is zuur, zeker met de benen die hij momenteel heeft. Hopelijk niets ernstigs.
13-06-2016 16:37
Lullig voor Lammertink.
13-06-2016 16:38
Peloton lijkt flink uitgedund.
13-06-2016 16:47
Benieuwd welke klassementsmannen de slag hebben gemist.
13-06-2016 16:49
Nu gaat het beginnen
13-06-2016 16:51
Daar gaat Albasini al, dat is vroeg.
13-06-2016 16:52
En daarom moet je iemand in de vroege vlucht hebben ;)
13-06-2016 16:59
Haha, is dat nou Oomen, daar in de voorste rijen?
13-06-2016 16:59
Sam Oomen mooi voorin het peloton!
13-06-2016 17:01
Woooeeh Sagan, stérk!
13-06-2016 17:02
Kelderman goed. Lijkt zich toch te gaan 'specialiseren' op de kortere klimmen (zie Baskenland, Waalse Pijl). Kijken of hij het later deze week ook op de langere klimmen kan.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.