Volg hier de derde rit in de Ronde van Catalonië 2016
woensdag 23 maart 2016 om 12:15 Volg in Google

Volg hier de derde rit in de Ronde van Catalonië 2016

In de Volta Ciclista a Cataluyna moeten de klassementsrenners vandaag voor het eerst op de afspraak zijn. In de finale moeten de renners La Molina twee keer overleven, die voorafgegaan wordt door de Alt des Toses. Wie verteert deze beklimmingen van de eerste categorie als beste?

Girona is vandaag de startplaats, waar Robert Gesink inmiddels woont. Kan hij in deze ’thuisrit’ vandaag verrassen, of gaan de usual suspects als Chris Froome, Nairo Quintana en Alberto Contador direct zorgen voor spektakel?

De koers is woensdagmiddag live te volgen via Eurosport, die de uitzending om 15.30 zal aanvatten. De finish verwacht men tussen 16.44 en 17.15 Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Ronde van Catalonië 2016
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
94 Reacties
23-03-2016 17:09
Hz is sky nou weer saai? De andere renners doen ook niks dus dan zijn die ook saai
23-03-2016 17:12
Andere renners doen niets omdat Sky altijd zo'n sterk team heeft en strak op kop gaat rijden.
23-03-2016 17:14
Daar kun je sky niks op aanrekenen. Als ze daar succesvol mee zin, waarom zouden ze dat dan niet doen. Het gaat hun er echt niet om of de kijkers van ze kunnen genieten
23-03-2016 17:15
Gesink zit er niet meer bij? De twee Lottos waren volgens mij Roglic en Kruijswijk
23-03-2016 17:15
Iemand overzicht wie er van TLJ in groep zit?
23-03-2016 17:15
Dwars door Vlaanderen was 100x leuker dan dit. Snap niet dat mensen zulke rondjes zo leuk vinden. Natuurlijk, een topveld, mooi parcours, maar er gebeurt nooit iets.
23-03-2016 17:16
@Jerteg.
Dacht ik ook al. Of we moeten een derde man over het hoofd hebben gezien.
23-03-2016 17:17
@Pils, volgens mij verwijt niemand Sky dat ze het doen, ik althans niet. Het is hun goed recht. Het is gewoon een objectieve constatering dat er daardoor vrij weinig actie en spanning is.
23-03-2016 17:18
@Pils ik snap ook wel dat ze het doen. Maar ik ben er geen fan van. Zorgt ervoor dat dezet koersen heel saai worden
23-03-2016 17:18
Maar bij sommige mensen lijkt het net haat
23-03-2016 17:19
Wat is er mwt purito aan de hand sit seizoen?
23-03-2016 17:21
Purito wordt oud
23-03-2016 17:21
Leeftijd lijkt te gaan tellen bij Purito.
23-03-2016 17:22
Ai gesink..
23-03-2016 17:22
Gesink niet best vandaag
23-03-2016 17:22
Mooie overwinning. Contador sterk ook. Froome en Sky valt wat tegen. Gesink nergens te bekennen helaas. Kruijswijk en Roglic in peloton 1
23-03-2016 17:23
Is Gesink thuis gaan poepen tijdens de rit?
23-03-2016 17:23
Kopmanschap voor Roglic of Kruiswijk dan lijkt me deze ronde!?
23-03-2016 17:24
Ai, net zo'n pijnlijk seizoen voor TLJ als vorig jaar? Gaat Lotto wel verlengen?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.