Volg hier de derde rit in de Ronde van Catalonië 2016
woensdag 23 maart 2016 om 12:15 Volg in Google

Volg hier de derde rit in de Ronde van Catalonië 2016

In de Volta Ciclista a Cataluyna moeten de klassementsrenners vandaag voor het eerst op de afspraak zijn. In de finale moeten de renners La Molina twee keer overleven, die voorafgegaan wordt door de Alt des Toses. Wie verteert deze beklimmingen van de eerste categorie als beste?

Girona is vandaag de startplaats, waar Robert Gesink inmiddels woont. Kan hij in deze ’thuisrit’ vandaag verrassen, of gaan de usual suspects als Chris Froome, Nairo Quintana en Alberto Contador direct zorgen voor spektakel?

De koers is woensdagmiddag live te volgen via Eurosport, die de uitzending om 15.30 zal aanvatten. De finish verwacht men tussen 16.44 en 17.15 Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Ronde van Catalonië 2016
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
94 Reacties
23-03-2016 15:09
Opgave Bouhanni
23-03-2016 15:16
Froome is hier niet om er een trainingsritje van te maken, hij rijdt tot aan de Tour alleen maar de grootste wedstrijden: hier, Romandië en de Dauphine. Die wil vandaag en morgen iedereen naar de klote rijden.
23-03-2016 15:40
Is dat nou groenewegen nog in groep 1?
23-03-2016 15:42
Dumoulin heeft de koers verlaten. Kon het peloton al niet meer bijhouden.
23-03-2016 15:42
@Martini verkeerde topic
23-03-2016 15:42
Volgens mij rijdt Groenewegen in Vlaanderen ?!
23-03-2016 15:43
Haha.. sorry
23-03-2016 15:46
Zo zie je maar weer, op top sportniveau dient een wielrennen 100% in orde te zijn.. Jammer voor uzze Tommes, maar het was toch misschien starten tegen beter weten in. Herstellen Tom en dan vol voor de Ronde van het Baskenland gaan. Hopelijk staat hij er in de Ardense klassiekers.
23-03-2016 15:55
Iemand een link voor een live stream???
23-03-2016 15:59
@biazza
http://www.cyclinghub.tv/livestreams/tab2.php
23-03-2016 15:59
Duyn als eerste boven, had ik niet verwacht
23-03-2016 16:05
Howes de enige die mee kan
23-03-2016 16:14
Duyn was vorig jaar een van de betere Roompotrenners in het voorjaar, als ik me goed herinner?
23-03-2016 16:21
Pietertje in de tegenaanval.
23-03-2016 16:22
Ze laten zich goed zien ...mooi!
23-03-2016 16:25
Hup Weening!
23-03-2016 16:29
Sky gaat rijden dus Pieter; tandje erbij
23-03-2016 16:49
@hennie

Vaak kan dat niet bij Weening ;)
23-03-2016 16:52
Benieuwd naar Roglic
23-03-2016 16:57
Roompot doet toch leuk mee zo. Pakken de kans van de wildcard iig wel
23-03-2016 17:01
Daar gaat Pantano
23-03-2016 17:05
Vervaeke bij Weening
23-03-2016 17:07
Zucht. Wat is dat Sky ook saai.
23-03-2016 17:09
Dat zijn toch weer heel wat reclame-minuten voor Roompot! Goed werk om te laten zien dat ze terecht een wild-card hebben ontvangen in dit sterke veld.
23-03-2016 17:09
B-Robert: dacht dat ik ook. Zou mooi zijn als ploegen maar 6 renners mogen opstellen, wordt het toch meer een man-tegen-man gevecht in de bergen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.