Volg hier de derde etappe van de Ronde van Romandië 2017
Na de sneeuwrit van gisteren, zagen de renners ook vanmorgen een wit landschap toen zij uit het raam keken. Het is typisch voor de tijd van het jaar in het Franstalige deel van Zwitserland. Gelukkig zitten in de derde etappe niet veel hoogtemeters opgenomen. Mochten de sprintersploegen het – in tegenstelling tot gisteren – wel bij elkaar weten te houden, dan lijken de rappe mannen het uit te gaan maken vandaag. Volg het verloop van de etappe hier op WielerFlits.
Om 12.45 uur vertrekt het peloton voor de 187 kilometer lange etappe met start en finish in Payerne, dat ten oosten van het Meer van Neuchâtel ligt. Ondanks de ‘vlakke’ uitstraling, kent de etappe nog ruim tweeduizend hoogtemeters. Rond 17.10 uur wordt de aankomst verwacht.
Vanaf 16.00 uur is Eurosport er live bij op het hoofdkanaal, met commentaar van José Been en Michael Boogerd.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Romandië 2017 (WielerFlits)
Officiële website
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcoursinformatie
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Livestream L’Equipe (Frans, vanaf 16.00 uur)
Nu maar hopen dat Hofland en Lobato goed aan sprinten toekomen. Ik gun het ze allebei.
Edit: alweer teruggepakt
Sparen voor het weekend?
Nu weten wel het wel. Ga ergens anders zeuren over het Tv-commentaar.
Saggerijnige cassieres liet ik lachen en ze kregen steeds meer plezier in hun werk en sommigen maakten promotie(meaning of life) so pls stop met dat negativisme.
Ben benieuwd
Heeft niets te maken met het feit dat ze een vrouw is. Heeft alles te maken met het feit dat ze weinig tot niets toevoegt, een hakkelende manier van praten heeft, een stemgeluid bezit dat niet erg prettig is om naar te luisteren en klinkt alsof ze de gemiddelde wielervolger is die gevraagd is om even commentaar te leveren.
Dat jij meteen aan seksisme denkt, zegt meer over jou dan over anderen.