Volg hier de derde etappe van de Ronde van Polen 2020
vrijdag 7 augustus 2020 om 11:10 Volg in Google

Volg hier de derde etappe van de Ronde van Polen 2020

De Ronde van Polen gaat verder met etappe drie. Een rit van 203,1 kilometer van Waowice naar Bielsko. Wereldkampioen Mads Pedersen zal vandaag niet in de regenboogtrui te zien zijn. Dankzij zijn ritzege is hij de nieuwe leider.


Op de derde dag staat de enige etappe langer dan 200 kilometer op het menu. Bovendien worden hier de meeste hoogtemeters weggetrapt, namelijk 3303. Passages van de klimmen naar Wielka Puszcza en Kocierz en de bergpas Przegibek zijn hier medeverantwoordelijk voor. Het wordt dus menens tussen Wadowice en Bielsko-Biała, waar net als de afgelopen dagen wordt gefinisht na drie plaatselijke ronden. Wie volgt Luka Mezgec op, in 2019 hier de winnaar?

Start: 11.25 uur
Finish: omstreeks 16.29 uur

De Ronde van Polen is vanmiddag niet rechtstreeks te volgen op de twee hoofdkanalen van Eurosport, maar de etappe is wel te zien via de Eurosport Player.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Polen 2020

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (#TDP20)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
52 Reacties
07-08-2020 11:30
Livestream nog ergens misschien?
07-08-2020 12:02
Nu al live op Tiz- Cycling. Weliswaar in het Pools.
https://tiz-cycling-live.io/stream.php
07-08-2020 12:45
Schrijf Jonas Vingegaard maar weer op!
07-08-2020 12:48
A-Taco!
07-08-2020 13:09
Tegenaanval de Gendt?
07-08-2020 13:09
& fulsang!
07-08-2020 13:25
Leuke dynamiek, Fuglsang mee in een ontsnapping met een paar hardrijders
07-08-2020 13:29
JAKOBSEN IS WAKKER EN IN RELATIEF GOEDE CONDITIE!

Hoezee!
07-08-2020 13:34
Heeft Fugelsang laten lopen om de vlucht kans te geven?
07-08-2020 14:11
Taco gaat iig niet voor de bollen
    07-08-2020 15:42
    Die gaat voor een nieuw contract.
07-08-2020 15:41
De mannen van Remco fier op kop. Eens kijken hoe dat verder verloopt.
07-08-2020 15:44
Taco solo!
    07-08-2020 15:45
    Is voor een contract aan het rijden.
    07-08-2020 15:46
    Taco hoopt dat een kleine ploeg hem oppikt
    07-08-2020 15:47
    Klopt lekker in beeld, ik hoop het voor hem.
07-08-2020 15:49
Delage afgevoerd naar het ziekenhuis na een zware val.
07-08-2020 15:50
Begint echt een irritant streberig ploegje te worden dat TJV. Schakel je van Dumoulin en co naar Polen rijdt er weer een TJVer in de kop van de koers. Go Taco!
07-08-2020 15:55
Remco zat ook al weer gretig van voren zeg, gaat ie een vergelijkbaar nummertje doen als Roglič net?
    07-08-2020 15:58
    Remco heeft niet diezelfde punch
    07-08-2020 16:00
    En dan Vingegaard die in de laatste meters over hem heen jumpt
07-08-2020 15:57
@Harstikkebedankt: je hebt voorspellende gaven. Gisteren nog zweerde ik niet aan die Player te beginnen, maar ik ben toch om. Gisteren al dat geintje met het uitstel van de Ventoux challenge omdat ze ze nodig snooker moesten uitzenden. Daarna had ik een flut stream Ronde van Polen en vernam ik dat de koninginnenrit in de Tour L'Ain zondag alleen via de player te zien is. Toen las ik ook nog dat MSR morgen zonder breaks wordt uitgezonden en heb ik met zeer grote tegenzin toch maar besloten een abonnement te nemen... Tevens n.a.v. zeer positieve berichten van @assen.
    07-08-2020 16:41
    Hahahaha ik had alleen niet verwacht dat je zo snel om zou zijn ;)
    07-08-2020 16:48
    Zwak hè. Wat me eigenlijk het meest verbaasde: ik heb met het casten via mijn tablet een veel scherper beeld dan via mijn TV ontvanger. Tot op heden dus zeer content. Ik begreep wel uit de vele recensies op internet dat opzeggen niet zo heel eenvoudig is, maar dat zien we dan wel weer ;-)
07-08-2020 16:16
Nou hup, actie graag
07-08-2020 16:21
We gaan gewoon sprinten straks
07-08-2020 16:25
Sterk nummertje van Haas!
07-08-2020 16:26
Poolse motard is niet scherp, pfoe
    07-08-2020 16:26
    Nee, die zit echt te slapen. Levensgevaarlijk dit.
07-08-2020 16:28
Waarom rijdt Ackermann zo hard op kop? Die zou beter gewoon sprinten straks in plaats van alles op Schachmann te zetten.
07-08-2020 16:28
Haas heeft trouwens een EF bidon te pakken weten te krijgen, haha
07-08-2020 16:29
Waarom Evenepoel met het snuitje in de wind zetten?
07-08-2020 16:33
Ineos wil even laten zien wie er de baas in het peloton is.
    07-08-2020 16:36
    Scheelt dat ze al 7 tourzeges hebben anders was dit hard veroordeeld ;)
    07-08-2020 16:37
    Hahaha mooie reactie
07-08-2020 16:40
Weer een gevaarlijke kloterotonde op 1 kilometer.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.