zaterdag 30 april 2011 om 12:21
Volg hier de derde etappe in de Vuelta a Asturias
In de Vuelta a Asturias zijn de renners vandaag toe aan de koninginnerit. Vijf beklimmingen moeten onderweg bedwongen worden, met als sluitstuk de Alto del Acebo, een klim buiten categorie waarop de streep getrokken is. De aankomst wordt verwacht tussen 16u en 16.40u. Bespreek hier het verloop van de etappe.
Links:
Deelnemerslijst
Parcours
Tijdschema en profiel
Liveticker (Biciciclismo)
Om te reageren moet je ingelogd zijn.