Volg hier de derde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
woensdag 25 maart 2015 om 12:59 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

In de derde etappe van de Volta Ciclista a Catalunya moeten vandaag de klassementsrenners voor het eerst serieus aan de bak. De 159,6 kilometer lange rit met start en finish in Girona telt vijf beklimmingen. De Alt des Angles (6 kilometer aan 5,5 procent) van eerste categorie krijgt het peloton twee keer voorgeschoteld. De top van de laatste klim ligt op dertien kilometer van de streep.
De Pool Maciej Paterski start vandaag om 13.10 uur in de leiderstrui. De finish wordt verwacht tussen 16.45 en 17.00 uur. Eurosport zendt de koers vanaf half vier live uit.
catalunya etappe 3
Links
Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
115 Reacties
1 2 3 5
25-03-2015 13:02
Dit wordt weer gekkenhuis, niet te volgen, ik zeg het vast!
25-03-2015 13:10
Alle gekheid op een stokje. Het is wel windkracht 6 daar, dus wordt sowieso een werkendag.
25-03-2015 13:12
Hopelijk kunnen we de laatste paar meters zien tussen een paar zwaaiende vlaggen door.
25-03-2015 13:19
Dit is volgens mij wel de rit waar het moet gebeuren willen de matadoren nog iets uithalen in het klassement.

Opzich een mooi scenario voor een prachtige koers want ze hebben niets te verliezen.
25-03-2015 13:21
Zijn er al beelden? :')
25-03-2015 13:40
Ze rijden 60 per uur! Goedemiddag...
25-03-2015 13:55
@ Wheely

Morgen is de etappe naar La Molina, de enige MTF van deze ronde. Dat lijkt me de belangrijkste afspraak voor de klassementsmannen.
25-03-2015 14:04
@Ciclismo
Je hebt helemaal gelijk, die klim steekt er met kop en schouders boven uit. Neemt niet weg dat als ze hier nog willen winnen vandaag al zullen moeten gaan aanvallen om tijd terug te pakken.
25-03-2015 14:08
Kopgroep van zes met Danielson als interessante naam. Gisteren heeft Cannondale in de finale naar eigen zeggen ergens al eens aan de boom geschud. Ze willen daar weleens iets onverwachts doen; misschien vandaag al op de eerste passage van Els Angels...
25-03-2015 15:13
Go Paterski!
25-03-2015 15:31
Paterski in crisi. Iemand beeld? Hoe is het gesteld met Rolland & Clercq?
25-03-2015 15:38
Okay iedereen is DDV aan 't kijken...
25-03-2015 15:39
Beeld komt zo in een moment, vanaf 15:38. Voorlopig nog geen info of er beeld komt ook haha
25-03-2015 15:41
Duque, Molard en Danielson hebben nog een minuut op het peloton. nog 60km.
25-03-2015 15:42
Als Paterski het nu al moeilijk heeft dan gaat hij morgen zeker veel tijd verliezen.
25-03-2015 15:43
Nog 50 seconden op 56km van de streep.
25-03-2015 15:44
Ik praat zo mee... komt Precies uit op dat laatste klimmetje
25-03-2015 15:58
svz? Waar is Daan als je hem nodig hebt?;)
25-03-2015 16:01
http://www.rtve.es/directo/teledeporte/
25-03-2015 16:07
Paniek bij Movistar, Valverde gevallen?! En Tinkof rijdt door.
25-03-2015 16:17
Weer een flinke valpartij met renners van ag2r en LottoBelisol
25-03-2015 16:18
Valpartij in de afdaling met Serry erbij. Ook twee mannen van bmc.
25-03-2015 16:21
Peloton in de afdaling in twee delen gebroken. 2de deel op 12 seconden. Kruijswijk en Kelderman in eerste peloton.
25-03-2015 16:27
Astana, Movistar & OPQS proberen Valverde dus kapot te rijden?
25-03-2015 16:28
Hoe doet Clercq het?
1 2 3 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.