Volg hier de derde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
woensdag 25 maart 2015 om 12:59 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

In de derde etappe van de Volta Ciclista a Catalunya moeten vandaag de klassementsrenners voor het eerst serieus aan de bak. De 159,6 kilometer lange rit met start en finish in Girona telt vijf beklimmingen. De Alt des Angles (6 kilometer aan 5,5 procent) van eerste categorie krijgt het peloton twee keer voorgeschoteld. De top van de laatste klim ligt op dertien kilometer van de streep.
De Pool Maciej Paterski start vandaag om 13.10 uur in de leiderstrui. De finish wordt verwacht tussen 16.45 en 17.00 uur. Eurosport zendt de koers vanaf half vier live uit.
catalunya etappe 3
Links
Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
115 Reacties
1 3 4 5
25-03-2015 17:02
Jose Been zei net dat Kelderman in die grote groep zat, maar ze baseerde zich nergens op. Inmiddels heeft ze ook gezien dat de gele helm met wit tenue wel degelijk vlak achter de kopgroep rijdt.
25-03-2015 17:02
Talansky mag daar toch wel wat attenter reageren op Pozzo.
25-03-2015 17:02
[b]Koers-Update°[/b] 3km te gaan, kopgroep van de 7 renners lijken de etappe te gaan beslissen vandaag.
25-03-2015 17:03
@jandepandaman: dat is lastig te zien vanuit de trein. Ik ben afhankelijk van mensen als Daan.
25-03-2015 17:03
Pozzovivo is weg hoor
25-03-2015 17:03
Pozzo is niet bepaald een pedaleur de charme
25-03-2015 17:03
Ik denk Uran of Martin die hier de winst gaat pakken.
25-03-2015 17:03
Trio met Wilco nu opgeslokt door de groep erachter.
25-03-2015 17:04
Pozzo! Leuke winnaars vandaag.
25-03-2015 17:04
Pozzoooooooooviiivvvoooo gaat!
25-03-2015 17:05
Rolland op 28 seconden en nieuwe leider. Kelderman bij die groep gerekend.
25-03-2015 17:05
Dus Rolland die de trui over gaat nemen?
25-03-2015 17:05
@ Daan.

Sporza loopt volgens mij achter.;)
25-03-2015 17:06
Kelderman 9de, Rossa 8ste
25-03-2015 17:06
@Kwouter, het was livestream op internet dus jaa idd 2 minuten later ;).
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.