Volg hier de derde etappe in de Dubai Tour 2017
donderdag 2 februari 2017 om 07:35 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Dubai Tour 2017

De derde rit voert het peloton door de woestijn, waar de eindbestemming in het emiraat Fujairah ligt. De renners maken in tweehonderd kilometer de oversteek van de Perzische Golf naar de Indische Oceaan. Onderweg komen de renners enkele heuvels tegen, maar naar verwachting wordt dit opnieuw een rit voor de sprinters.

De start is om 7:50, de aankomst wordt tussen twaalf uur en half een verwacht. Eurosport begint om 10:30 met de live-uitzending. Jan Hermsen en Karten Kroon verzorgen het commentaar. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Dubai Tour 2017

Deelnemerslijst Dubai Tour 2017
Officiële website

Liveticker (Twitter-account organisatie)
Livestream (Dubai TV)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
76 Reacties
02-02-2017 11:06
@tvm, hem ook beschermen voor een klassement.
02-02-2017 11:06
Lobato had nog een mooi sprintje gisteren. Jammer dat zie hier allebei starten vanwege dat qatar niet doorging.
02-02-2017 11:07
Die kroon. Al 2x z'n verhaal moeten onderbreken voor de commercials..

EDIT:
Volgens Quinziato (BMC) is Senni een idioot vanwege zijn gedrag tijdens de tijdrit gister.
02-02-2017 11:13
De reclames zijn inderdaad uitermate irritant. Vaak tot diep in de finale. Toch levert Kroon wel leuke bijdrages.
02-02-2017 11:13
Zit Groenewegen nu wel of niet in de 1ste groep?
02-02-2017 11:14
het lijkt er overigens op dat TLJ gewoon weer met groenewegen gaat sprinten vandaag hoor, lobato werd waarschijnlijk gewoon beschermd voor een mooi klassement (of iig de kans daarop)
02-02-2017 11:15
https://www.youtube.com/watch?v=DjAD-mkKYx8 Boze Di luca

Was inderdaad wel een goede versnelling van Gasparotto vanuit die laatste bocht :P
02-02-2017 11:16
@eder1986

Peloton is weer samen dus zit er weer bij, net als kittel en de rest van de pure sprinters
02-02-2017 11:19
@KeesJansma

Mooie beelden inderdaad. Thanks voor de link
02-02-2017 11:19
Ze gaan er nog een laatste keer uit voor de reclame.

Ja, en daarna nog drie keer.
02-02-2017 11:27
Die arme commentatoren van Eurosport zitten ergens in Haarlemmermeer in een hokje van 2 bij 2 in het pikdonker met alleen een schermpje en worden constant midden in hun verhaal onderbroken door reclames van een kwartier terwijl hun collega's bij Sporza en de NOS lekker op locatie mogen vertoeven eersteklas mogen vliegen en een all-inclusive arrangement hebben.
02-02-2017 11:30
Wie zijn de voornaamste die vooraan zitten? Nu pas beginnen kijken/volgen... Of is het hele peloton weer samen?
02-02-2017 11:31
De livestream van de organisatie heeft prima engels commentaar, bijna geen reclame.
02-02-2017 11:34
Kopgroep van 4, daarna het peloton. Kans op massasprint hoog.
02-02-2017 11:36
@hoofdisvrij

Bij de NOS vliegen ze nooit eerste klas. Alleen De Noorse Trui mocht first class naar Rio als afscheidskado.
02-02-2017 11:36
@hoofdisvrij en daarom heeft NOS amper nog koers aan te bieden. Maar hee blijf vooral zeuren over die reclames die het mogelijk maken dat je dit soort koersen kunt zien
02-02-2017 11:41
@hoofdisvrij. De commentatoren zitten nu nog in het Olympisch Stadion in Amsterdam. Ze gaan binnenkort naar Hilversum. Dat is in ieder geval wat kroon zei twee dagen geleden en dat hij het jammer vond dat ze weg moesten uit het Olympisch Stadion.

Nu nog een machtige sprint :)
02-02-2017 11:41
livestream organisatie was gisteren nog in het Arabisch, machtig hoe ze maar bleven schreeuwen "Allahu Akbar" als kittel over de streep kwam!
02-02-2017 11:46
Voor wie rijdt sky eigenlijk????
02-02-2017 11:46
Hoop reacties zeg voor een sprintersritje!
02-02-2017 11:49
Leuke laatste kilometers...
02-02-2017 11:51
Lobato vierde zo te zien, straf!
02-02-2017 11:52
Degenkolb. Slordige sprint TLJ.
02-02-2017 11:52
Degenkolb pakt hem. Maar wat een rare sprint. Kittel was ineens weg.
02-02-2017 11:53
Jammer dat de positionering van Groenewegen mislukte in de laatste kilometer, anders had 'ie hier maar zo kunnen winnen denk ik.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.