Volg hier de derde etappe in de Dubai Tour 2017
donderdag 2 februari 2017 om 07:35 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Dubai Tour 2017

De derde rit voert het peloton door de woestijn, waar de eindbestemming in het emiraat Fujairah ligt. De renners maken in tweehonderd kilometer de oversteek van de Perzische Golf naar de Indische Oceaan. Onderweg komen de renners enkele heuvels tegen, maar naar verwachting wordt dit opnieuw een rit voor de sprinters.

De start is om 7:50, de aankomst wordt tussen twaalf uur en half een verwacht. Eurosport begint om 10:30 met de live-uitzending. Jan Hermsen en Karten Kroon verzorgen het commentaar. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Dubai Tour 2017

Deelnemerslijst Dubai Tour 2017
Officiële website

Liveticker (Twitter-account organisatie)
Livestream (Dubai TV)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
76 Reacties
02-02-2017 08:42
Ben benieuwd als het ski springen dan al is afgelopen....
02-02-2017 09:03
de dubai tv steam is al begonnen. Tankink is an absolutly monstor, is het eerste commentaar wat ik hoor.
02-02-2017 09:03
De etappes worden er niet spannender op, zeg...
02-02-2017 09:09
Driemaal scheepsrecht dan maar?
02-02-2017 09:12
Zo te zien staat er aardig wat wind!

Edit: Lotto-Jumbo en Quick-Step trekken goed door! Denk dat ze waaiers willen maken!
02-02-2017 09:21
Waaiers!!!
02-02-2017 09:21
Waaiers (mede door een val)!
02-02-2017 09:21
Door die valpartij ligt de boel nu compleet uit elkaar.
02-02-2017 09:22
Tlj en etixx trekken hem op de kant!!
02-02-2017 09:23
Groenewegen 2e waaier en Kittel 3e waaier
02-02-2017 09:24
Groenewegen niet mee in de eerste waaier in ieder geval.
02-02-2017 09:24
Stream stopt er steeds na paar seconden mee?
02-02-2017 09:25
@tdola ja heel irritant
02-02-2017 09:26
Veel tlj in de eerste waaier. Alleen geen groenewegen in iedergeval. Misschien maakt Lobato de doorslag om door te rijden, als die erbij zit.
02-02-2017 09:26
Lobbato mee?
02-02-2017 09:27
Cavendish wel 1e waaier! 4 man van LottoNL, denk dat Lobato er ook bij zit, waardoor ze toch goed blijven draaien!
02-02-2017 09:28
Ze zijn met 4 man, jammer dat er first chasing group staat doordat er een kopgroep is. Lijkt zo net de 2de waaiee
02-02-2017 09:28
Dimension Data zit goed vooraan.
02-02-2017 09:31
Cav in de eerste waaier, Kittel, Degenkolb & Groenewegen in de 2de geloof ik. Ettix en Tjl rijden wel in de eerste waaier mee... wellicht voor Lobato & Trentin/Alaphillipe?
02-02-2017 09:31
Mooi, lijkt harder te gaan waaien nog. Meer wind is meer beter!
02-02-2017 09:33
Waaier 1 en 2 komen bijelkaar. Kopgroep dan vooruit. Blijft een man of 40-50 over.
02-02-2017 09:34
Tweede (grote) waaier komt terug.
02-02-2017 09:34
Alaphillipe zat ook in 2
02-02-2017 09:37
Cavendish maant de auto's maar eens hard door te rijden. Het seizoen is weer echt begonnen. Koers!
02-02-2017 09:37
Pff, die lui worden flink gezandstraald daar. Wel prettig commentaar trouwens

Om te reageren moet je ingelogd zijn.