Volg hier de Clásica San Sebastián 2017
zaterdag 29 juli 2017 om 11:28 Volg in Google

Volg hier de Clásica San Sebastián 2017

Nog geen week na het einde van de Tour de France, wacht in Noord-Spanje alweer een eendagsklassieker. In de Clásica San Sebastián krijgen de renners een wedstrijd van 231 kilometer  door het Baskenland voorgeschoteld, met natuurlijk de fameuze Alto de Jaizkibel.

De start is om 11:43, de aankomst wordt verwacht tussen kwart over vijf en kwart voor zes. De koers is zowel bij Eurosport 1 als Sporza te zien. De rechtstreekse uitzending begint omstreeks 15:30. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing: Clásica San Sebastián 2017
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
76 Reacties
29-07-2017 17:27
Zo, Landa geeft even gas.
29-07-2017 17:28
Bauke sluit aan Dumoulin op komst!
29-07-2017 17:28
Mollema voor zijn tweede?
29-07-2017 17:29
Dumoulin!
Landa heeft een goede aanzet bergop, maar ze komen erna terug.
29-07-2017 17:29
Heeeeeerlijk twee Nederlanders bij de beste vijf!
29-07-2017 17:29
Gallopin, Landa en Mollema als eerste boven, met vlak daarachter Kwiatkowski en Dumoulin! :)
29-07-2017 17:30
Poh hoe mollema dat dicht reed. Dumoulin ook goed pff
29-07-2017 17:30
Hup Tom en Bauke!
29-07-2017 17:30
Tom met Kwiat = supertandem ! Die geraken zeker nog bij de kopgroep.
29-07-2017 17:30
Dumoulin, je gaat toch niet Kwiatkowski vooraan brengen...
29-07-2017 17:32
finale met 5 renners waaronder 2 Nederlanders! kom op Bauke en Tom!
29-07-2017 17:32
Mollema erg sterk. Hoe makkelijk hij naar de voorste reed.
29-07-2017 17:32
Oei... Dumoulin die lost bij Kwiat in de afdaling.
29-07-2017 17:33
Leuke groep!
29-07-2017 17:34
Spannond!
29-07-2017 17:35
Toch de tour rijders op Dumoulin na.
29-07-2017 17:36
Wat gaan ze doen, toch niet met Kwiat naar de finish rijden?
29-07-2017 17:36
Kennelijk kon Dumoulin niet doorgaan. Jammer.
29-07-2017 17:37
Kwiat
29-07-2017 17:37
Jammer.
29-07-2017 17:38
de topfavoriet wint, Bauke en Tom 3e en 4e
29-07-2017 17:38
Mooie laatste paar kilometers.
29-07-2017 17:38
Hoe ver nig
29-07-2017 17:38
Kwiat zoals verwacht. Dumoulin topper, nu al zo sterk terwijl hij mid september pas top moet zijn......zwaar onderschat door WF
29-07-2017 17:39
Enorm jammer dat Dumoulin niet erover kon toen hij Landa had teruggepakt.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.