Volg hier de Clásica San Sebastián 2017
zaterdag 29 juli 2017 om 11:28 Volg in Google

Volg hier de Clásica San Sebastián 2017

Nog geen week na het einde van de Tour de France, wacht in Noord-Spanje alweer een eendagsklassieker. In de Clásica San Sebastián krijgen de renners een wedstrijd van 231 kilometer  door het Baskenland voorgeschoteld, met natuurlijk de fameuze Alto de Jaizkibel.

De start is om 11:43, de aankomst wordt verwacht tussen kwart over vijf en kwart voor zes. De koers is zowel bij Eurosport 1 als Sporza te zien. De rechtstreekse uitzending begint omstreeks 15:30. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing: Clásica San Sebastián 2017
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
76 Reacties
29-07-2017 15:37
Hier ook linkbehoefte ...

EDIT > Gevonden > http://www.sportcategory.com/c-9.html

Wel weinig animo hier voor de koers van welke Mollema zijn winst wiskundig gezien als veel grootser moet beschouwen dan die touretappe. Hier rijdt nota bene de wereldtop rond in een geweldig startveld.
29-07-2017 15:53
Roglic trouwens helemaal achterin
29-07-2017 15:54
Ik kijk gewoon op sporza! We gaan al richting de finale....de Belgen verwachten wellicht wat van Meintjes, die heb ik echt nog nooit zien aanvallen en verwacht geen explosiviteit van hem.
29-07-2017 15:55
Ook van de NOS is er weinig animo. Op zich is er nog weinig gebeurd in koers, dus voorlopig is het vooral speculeren.
Ik ben benieuwd hoe Barguil voor de dag komt in een eendagswedstrijd. En hoe Landa en Kwiatkowski de kansen verdelen en wat de ploegleiding heeft gezegd. Ze willen beiden na de Tour toch weer voor eigen kansen rijden.
29-07-2017 15:57
Wat doet Wouter Wippert hier?
29-07-2017 16:17
Wouter Wippert is aan een Merckxiaanse solo bezig: hij rijdt 8 min voor op het peloton.
29-07-2017 16:27
Wie gaat hier de wielergeschiedenis veranderen ?
29-07-2017 16:29
Barguil heeft zich toch al ruimschoots bewezen in klassiekers? Al top 10 gereden in Luik en Lombardije.
29-07-2017 16:39
Wie is de commentator bij sporza?
29-07-2017 16:44
@Javier,
Ruben Van Gucht zit naast José De Cauwer. Op zich vind ik hem niet slecht.

@wielerfan95,
Dat had ik gemist.
29-07-2017 16:53
Toch animo nu. En Sky van hun reguliere procedure af met Moscon en Henao in de kopgroep.
29-07-2017 16:54
LTD.!!!!!!!!!
29-07-2017 16:55
LTD mee.
29-07-2017 16:57
Ten Dam gewoon mee in de kopgroep,ondanks dat hij moe is..BAAS!
29-07-2017 16:58
Wat wordt de koers slecht in beeld gebracht.
29-07-2017 17:02
LTD reed ook op kop in de kopgroep. In het pelotonnetje reed zijn ploegmaat net op kop.
29-07-2017 17:12
LTD vind ik de enige die bij TSW wordt overschat, ik denk dat hij alleen nog nut heeft als cultuurdrager van de saaiheid (pizza en bier op de champs elysee doet soort burgerlijk geluk)
29-07-2017 17:12
maar ik kan me vergissen
29-07-2017 17:13
Gaat Mollema weer keihard Bauke?
29-07-2017 17:15
@TeamNL,
Dat gebeurt te vaak in deze koers. Zeker die keer dat Yates won. Hadden we toen alleen laatste 5km beeld? Of een paar jaar eerder toen eentje van euskaltel in het wiel van de cameramotor een gat dichtte.
29-07-2017 17:16
@Hemelrijk: Wat bedoel je dan met overschat? LTD heeft dit jaar juist ver boven verwachting gereden. Hoe kan je dan overschat worden?
29-07-2017 17:20
Lekker klimmetje hoor.
29-07-2017 17:23
Alleen Ten Dam is overschat rest van het team veel respect, Ten Dam wordt niet zozeer overschat maar overschat zichzelf vooral zoals na de giro dat hij Tom zo goed geholpen had, sorry? Tour idem bij Barguil.
29-07-2017 17:24
Kom op Jelle!
;)
29-07-2017 17:26
@ Hemelrijk. LTD gaf in een recent interview al aan dat Barguil het vooral op eigen kracht heeft gedaan. Ik vind Ten Dam juist altijd heel eerlijk over zijn bijdrage.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.