Volg hier de Clásica San Sebastián 2017
zaterdag 29 juli 2017 om 11:28 Volg in Google

Volg hier de Clásica San Sebastián 2017

Nog geen week na het einde van de Tour de France, wacht in Noord-Spanje alweer een eendagsklassieker. In de Clásica San Sebastián krijgen de renners een wedstrijd van 231 kilometer  door het Baskenland voorgeschoteld, met natuurlijk de fameuze Alto de Jaizkibel.

De start is om 11:43, de aankomst wordt verwacht tussen kwart over vijf en kwart voor zes. De koers is zowel bij Eurosport 1 als Sporza te zien. De rechtstreekse uitzending begint omstreeks 15:30. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing: Clásica San Sebastián 2017
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
76 Reacties
29-07-2017 11:32
Dat het maar een mooie koers mag worden. Zo'n Baskisch mutsje staat Mollema goed.
29-07-2017 11:33
Deze word voor BAUKE!!!!!
29-07-2017 11:38
Roglic gaat vlammen
29-07-2017 11:54
Gogl geeft al in de eerste kilometer op, zou die in de buurt wonen?
29-07-2017 12:04
GILBERT!!!!!
29-07-2017 12:21
Gogl had een breuk opgelopen in de Tour meen ik, maar wilde starten omdat dit de laatste koers is van zijn vaste kamergenoot Zubeldia
29-07-2017 12:22
Dumoulin!!
29-07-2017 12:28
Lekker hoor, na twee grote rondes eindelijk weer eens een leuke eendagskoers. Zin in!
29-07-2017 12:33
Nizzolo ook al afgestapt
29-07-2017 12:37
Ze hebben er bij die ploeg blijkbaar weinig trek in.
29-07-2017 12:40
Ze hadden ook verwacht dat 't een trektocht werd.
29-07-2017 12:46
Lekker is dat. Al 2 knechten weg voor Bau.
29-07-2017 12:53
Alle afstappers hopen nog op tijd te zijn voor het criterium, waarin ze vanavond starten.
29-07-2017 12:57
Lees net dat Mollema het rugnummer 1 aan Zubeldia heeft gegeven. Mooi gebaar!
29-07-2017 13:03
Slim ook om op die manier verstoppertje te spelen.
29-07-2017 13:30
Die afstappers zijn het gevolg van de verplichting om met negen te starten. Liever snel afstappen dan een boete betalen.
29-07-2017 13:35
Net als een touretappe, Sky controleert het kopgroepje dat ze niet te veel minuten pakken en voor de laatste klim worden ze ingerekend. Ik ga pas om 17.00 uur eens kijken.
29-07-2017 13:36
@Charlie: Dan moet die boete wel meer kosten dan een retourtje San Sebastian :)
29-07-2017 14:07
Grappig zo'n profielkaartje dat tot 500 meter onder zeeniveau laat zien.
29-07-2017 14:18
@Thorsen
De boete voor een onvolledige team zonder gegronde reden ligt tussen de 10.000 en 20.000 Zwitserse Frank. (Vanaf bijna 9.000 eu)
29-07-2017 14:20
Ook Felline van Trek al weg.
29-07-2017 14:22
@ronddraaien: oh dat is wel vrij fors ja.

Felline er ook al uit.
29-07-2017 15:07
Weinig input weinig spektakel? is het weer een wachtbaan voir de jongens vandaag?
29-07-2017 15:23
Iemand een link voor live beelden?
29-07-2017 15:26
Zo, dat was makkelijk om even snel terug te lezen. Voorlopig vooral updates van afstappende trekrenners.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.