Volg hier de afsluitende tijdrit in Tirreno-Adriatico 2016
dinsdag 15 maart 2016 om 12:30 Volg in Google

Volg hier de afsluitende tijdrit in Tirreno-Adriatico 2016

Vandaag komt een einde aan een bijzondere editie van Tirreno-Adriatico. Omdat zondag de koninginnenrit werd geschrapt, zal de eindzege gaan naar een renner die vooraf niet als een van de favorieten werd bestempeld. Wie wordt er vanmiddag gehuldigd na afloop van de 10,1 kilometer lange tijdrit in San Benedetto del Tronto? Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

Greg van Avermaet gaat om 15.46 uur als laatste van start. Zijn voornaamste concurrenten Zdenek Stybar en Peter Sagan beginnen respectievelijk twee en vier minuten eerder. De Canadees Svein Tuft opent het bal om 12.35 uur. De tijdrit is vlak en daarmee geknipt voor de echte specialisten.

De afsluitende tijdrit is live te volgen op Sporza en op Eurosport. Beelden zijn te zien vanaf 14.15 uur.

T07_SanBenedetto_alt

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie etappe 7

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Starttijden tijrdit

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
182 Reacties
15-03-2016 15:41
@escapados: + 5,22?? Op 5 minuten 22 seconden? Lijkt me sterk? Heeft hij gewandeld?
15-03-2016 15:42
Nu gaan we zien of de tactiek van Etixx gisteren wat uitgemaakt heeft of niet.
15-03-2016 15:42
is er ergens volledige (voorlopige) uitslag te vinden?
15-03-2016 15:42
Kwiatkowski valt enorm tegen...
15-03-2016 15:43
@LL Nibali is Kwia al voorbij in het AK
15-03-2016 15:43
@aardappeljager
Ze gaan er blijkbaar vanuit dat twee minuten verschil in starttijd voldoende is, en dat niemand zijn eigen klassementspositie opoffert.
15-03-2016 15:43
Mollema redelijke tijd. Zit vlak achter Kwiat. Gister werd Kwiat nog een kans op het podium toegedicht, maar volgens mij is hij nog niet echt top hoor. Gister wel goed gereden, maar voorderest erg wisselvallig.
15-03-2016 15:44
Oei dit is een hele slechte tijdrit voor Kwiatkowski zeg.. Toch nog niet zo goed dus.
15-03-2016 15:45
Mollema volgens mij de top 10 in. Hij gaat voorbij Fuglsang en Kreuziger en ik denk dat niemand hem is gepasseerd.
15-03-2016 15:46
Ook Reichenbach een goede tijdrit gereden. Credits naar FDJ.
15-03-2016 15:46
@Knaljaas Dit is geen overmacht. Als organisatie moet je rekening houden met het feit dat er sneeuw kan vallen op zo'n hoogte gedurende deze periode. Ze hadden een plan B achter de hand moeten houden!
15-03-2016 15:47
Ben vooral benieuwd naar Jungels vs Stybar.
15-03-2016 15:47
Wat voor tijd heeft Poels gereden?
15-03-2016 15:47
@IKF: lees anders even de reactie in het topic over Mollema die er van baalt. Hoeven we hier niet allemaal die reacties te herhalen.
15-03-2016 15:48
@IljoKeisseFan: Ze hadden een plan B. En wat maakt het eignelijk uit? Ik vind dit een razend spannende Tirreno! Waarom zit iedereen hier zo te janken?
15-03-2016 15:48
Pinot ook keurig. Geen top 10, maar verschillen heel klein.
15-03-2016 15:48
Reichenbach en Pinot in dezelfde tijd voor de etappe en in de tijdrit. In de ploegentijdrit ook dezelfde tijd, dus het gaat alleen om deze duizendsten in de seconde, haha.
15-03-2016 15:48
Greg heeft vorig jaar in de proloog sterker gereden (4sec) dan Sagan. Dat was de helft van de afstand (5km)
15-03-2016 15:49
@ddb
Poels reed 11.54, zes seconden langzamer dan Mollema.
15-03-2016 15:49
@mhp wie is er sneller, wie wie wie???
15-03-2016 15:50
Jungels en Sagan beide 12sec langzamer dan Fabian bij het tussenpunt.
15-03-2016 15:50
Mollema misschien ook Brambilla voorbij.
15-03-2016 15:50
Ik heb Van Avermaet weleens slechter op zijn TT fiets zien zitten.

Sagan 12 seconden te traag vergeleken met Cancellara.. Lijkt mij wat te traag voor eindwinst, Jungels wel net zo snel/traag.
15-03-2016 15:51
Jungels valt ook gewoon ernstig tegen. Hopen voor Etixx dat Stybar beter rijdt, want dan valt die fout van gisteren ook mee.

24e is gewoon slecht trouwens. Als Sagan echt op dat schema zit is dat lang niet genoeg ook.
15-03-2016 15:52
Iemand een link met alle eindtijden?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.