Volg hier de afsluitende tijdrit in Tirreno-Adriatico 2016
dinsdag 15 maart 2016 om 12:30 Volg in Google

Volg hier de afsluitende tijdrit in Tirreno-Adriatico 2016

Vandaag komt een einde aan een bijzondere editie van Tirreno-Adriatico. Omdat zondag de koninginnenrit werd geschrapt, zal de eindzege gaan naar een renner die vooraf niet als een van de favorieten werd bestempeld. Wie wordt er vanmiddag gehuldigd na afloop van de 10,1 kilometer lange tijdrit in San Benedetto del Tronto? Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

Greg van Avermaet gaat om 15.46 uur als laatste van start. Zijn voornaamste concurrenten Zdenek Stybar en Peter Sagan beginnen respectievelijk twee en vier minuten eerder. De Canadees Svein Tuft opent het bal om 12.35 uur. De tijdrit is vlak en daarmee geknipt voor de echte specialisten.

De afsluitende tijdrit is live te volgen op Sporza en op Eurosport. Beelden zijn te zien vanaf 14.15 uur.

T07_SanBenedetto_alt

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie etappe 7

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Starttijden tijrdit

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
182 Reacties
15-03-2016 15:57
Sagan wint hem denk ik
15-03-2016 15:57
greg heeft nog 35 sec
15-03-2016 15:57
8 sec verschil volgens GPS!
15-03-2016 15:57
haha wel een leuk einde :) blijft zonde van die bergrit
15-03-2016 15:57
Sagan gaat hem pakken!!!!!!
15-03-2016 15:58
wauw iedereen gefopt haha, jammer voor sagan
15-03-2016 15:58
sagan!!!!!
15-03-2016 15:58
Greg netaan gewonnen?
15-03-2016 15:58
Onthoofde ronde, maar wel een heerlijk eind.
15-03-2016 15:58
lol greg wint op 1 seconde
15-03-2016 15:58
Verdomme wat sneu voor Sagan. :(
15-03-2016 15:58
Neeeee!!!!

Op minder dan een seconde verliest Sagan het!!!
15-03-2016 15:58
Volgens mij zelfde tijd?
15-03-2016 15:58
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
15-03-2016 15:58
Zo sneu voor sagan......
15-03-2016 15:58
Dat is een heeeele dure seconde die de ploeggenoot van Sagan gisteren liet liggen bij de tussensprint...
15-03-2016 15:58
Gunde het sagan
15-03-2016 15:58
1 seconde! Pffff. Jammer, ik gunde het Sagan meer. Maar knap gedaan van Van Avermaet.
15-03-2016 15:59
Ik lig ziek op de bank hier, maar ga uit mijn dak, fantastische!!!! Chapeau Greg.
15-03-2016 15:59
:'-D :'-D :'-D Van Winnermaet !!!!!!!
15-03-2016 15:59
Whoowwww en Benatti had door moeten rijden bij de tussensprint
15-03-2016 15:59
Godsamme het is niet te geloven!

Wat moet iedereen Sagan toch die klassieker gunnen straks!

(Ik ben in ieder geval voor hem in San Remo)
15-03-2016 15:59
Las ik nu gisteren dat een Tinkoff man zijn benen te vroeg stil hield bij de tussensprint? Dan kost dat Sagan hier de overwinning...
15-03-2016 15:59
Mooi jaar voor Greg.
15-03-2016 16:00
Bennati inderdaad... Had even drie trappen meer gedaan en we zaten nu nog in spanning.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.