Tour 2017: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 4 juli 2017 om 12:00 Volg in Google

Tour 2017: Volg hier de vierde etappe

Na een rit met een pittige finale, lijkt het vandaag weer een etappe voor de sprinters te gaan worden. Wordt het in deze overwegend vlakke rit een nieuwe zege voor Marcel Kittel, of nemen zijn concurrenten revanche? Bespreek hier het verloop van de etappe.

Het startschot weerklinkt omstreeks 12:10 in Mondorf-les-Bains. 207.5 kilometer later wordt de finish tussen 16:56 en 17:23 verwacht in Vittel. De live-uitzending op Sporza en de NOS begint om 14:10.

Voorbeschouwing etappe 4 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst WielerFlits
Parcours informatie

Livestream (NOS)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)


Meld je aan en speel onze Voorspelgame!


Wielerflits Magazine is jouw Tourgids!


De Zomergids 2026 van Wielerflits Magazine is maar liefst 220 pagina's dik en staat barstensvol mooie wielerverhalen. En het is niet voor niets De Meest Complete Tour de France Gids. In onze Zomergids lees je alles over de Tour de France en de Tour Femmes, van etappes tot favorieten en indrukwekkende achtergronden over de teams en de bergen. Je leest over Jonas Vingegaard, de knechten van Tadej Pogačar, Lucien Van Impe, Mathieu van der Poel, Raymond Poulidor, Rick Pluimers en nog veel meer!

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
133 Reacties
04-07-2017 12:44
Voor Wanty is dit natuurlijk erg mooi. De sponsor is super veel in beeld en nog exclusief ook. Leuk voor deze sympathieke ploeg!
04-07-2017 12:45
Heerlijke Boratkop toch die Aru, hopelijk gaat dit een toptour worden voor hem.
04-07-2017 12:45
Benieuwd hoeveel voorsprong hij stiekum bijelkaar kan fietsen;) Nu bijna 7 minuten.
04-07-2017 12:45
@nederbelg, ok, ik zal de volgende keer naast het ! en de smiley nog wat extra's toevoegen voor jou. Wel leuk gevonden dat spaak lopen, complimenten.
Verder erg mooi om te lezen dat mensen dit niet van begin tot eind willen zien en dit toch doen. Volgens mij wordt er genoeg flauwekul uitgezonden op tv, zit gewoon een knop op he.
04-07-2017 12:45
Man met de hamer.

Eurosport zend de hele etappe uit,
04-07-2017 12:45
Lekker dobberen vandaag
04-07-2017 12:46
Ik ben wat aan het dichten geslagen. Wat vinden jullie er van?

Dobbervlucht,
Weer een zucht
Van een kansloze vluchter
Zei de ploegleider nuchter.
04-07-2017 12:47
Wie is de buitenlander die nu bij Tiz over zijn dieet ouwehoert ?
04-07-2017 12:47
@Rebbelin

Ga je die onzin met je dobbervlucht (niet eens leuk gevonden) nu elke vlakke etappe posten in de hoop op reactie en dat je nieuwe woord wordt geïntroduceerd?
04-07-2017 12:47
Het zou wel leuk zijn als hij nu 25 per uur gaat fietsen gewoon om te kijken of het peloton zijn snelheid aanpast.
04-07-2017 12:48
RV: Blij,mischien jij en de mede kijkers niet maar geloof me de sponser zal hier heel blij mee zijn en laat dat toevallig die gene zijn die Hilaire betaald voor zijn diensten. Kopgroep vandaag toch kansloos, dan beter alle aandacht alleen genereren.
04-07-2017 12:54
@Blaudzun
Ik vond het gedicht van Jari1977 fraaier. Terwijl dat vermoedelijk niet eens als gedicht bedoeld was.
04-07-2017 12:55
@spaakje
Ja, ik had het al wat aangepast, maar bijt mezelf op deze manier natuurlijk ook wel in de staart.
Ik buig nederbelgerig het hoofd.
@blaudzun
Een geheide hit, als je van "zucht" "klucht" maakt.
Poginkje:

Dobbervlucht
Weer een klucht
Met een kansloze vluchter
Ploegleider verre van nuchter

Geen optimaal metrum. Misschien een haiku proberen?

Dobbervlucht, kansloos
Ondanks moedige vluchter
Hilarische ploeg

of
Vlucht dobbert kansloos
Ondanks moed van de vluchter
Hilarische Tour
04-07-2017 12:55
@spaakje

Er kan dan wel gewoon een knop opzitten maar dat betekent nog niet dat je eraan mag komen.
04-07-2017 12:59
Wat een geklaag, we krijgen de kathedraal van Toul nog te zien en Herbert weet daar ook best iets van; het laatste uur is toch het enige interessante aan zo'n etappe. Gisteren anderhalf uur finale gehad, een bonus.
04-07-2017 12:59
De Tourr is 3000 km en dan zeuren dat er niet vanaf km 0 elke dag vol erin wordt gebeukt..
04-07-2017 13:00
Tien tien tien tien tien
04-07-2017 13:00
https://www.youtube.com/watch?v=4nIOOiGDNFE

Wat is het toch goed he.
04-07-2017 13:09
Mijn hemel... go home Tour, you're drunk.
04-07-2017 13:10
Er was eens een renner uit Roeselare
die was bij de start moeilijk te bedare
en in 'n wip en 'n draai
was het oneindig saai
totdat een ieder uit zijn lijden werd verlost door Demare
04-07-2017 13:11
Heb weleens een côte de Toul gedronken wit van auxerrois volgens mij. Viel me niet tegen voor zo'n noordelijk wijntje uit zo'n onbekend gebied.
04-07-2017 13:11
Ik dacht de afgelopen dagen al dat het nogal erg was maar dit slaat hem wel helemaal ... Nu nog Voeckler die er naar toe rijdt en het feest is compleet.
04-07-2017 13:12
@Pietertje, dat is dan wel weer waar, maar zulke etappes zijn ideaal voor huishoudelijke taken, kom je daar ook eens aan toe, zou toch wat zijn als er alleen maar spektakel was.
04-07-2017 13:12
En nog steeds voel ik me niet geroepen om eens te checken wie of wat "Wanty - Groupe Robert" nu eindelijk is. Sorry, Guillaume. Sorry, Hilaire
04-07-2017 13:15
Pluk die jongen van zijn fiets, vlieg hem met een helikopter naar Vittel, drop hem daar op het podium om de strijdlust in ontvangst te nemen, vlieg terug en drop hem in het peloton, dan hebben we dat alvast weer gehad.
Who's next?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.