Giro 2017: Volg hier de derde etappe
zondag 7 mei 2017 om 13:30 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de derde etappe

Waaiers? Dat is waar de ene ploeg reikhalzend naar uitkijkt en de andere ploeg hoopt dat de storm (in het peloton) blijft liggen. De wind komt met kracht 5 à 6 uit het noordwesten, waardoor de renners deze een groot deel van de dag schuin in de rug zullen hebben. Als de route een draai maakt richting finishplaats Cagliari, komt de wind meer op de kop. Gaan we spektakel zien of wordt een muis gebaard en gaan we ‘gewoon’ sprinten? Volg het hier op WielerFlits.

Het is de laatste etappe op Sardinië, voor morgen de rustdag gebruikt gaat worden om het hele circus naar Sicilië te verplaatsen. André Greipel draagt vandaag het roze, maar doet hij dat ook als dinsdag de rit naar de Etna op het programma staat? Om 13.45 uur starten de renners vanuit Tortolì, om 148 kilometer later in Cagliari te finishen. Dat zal zijn tussen 17.02 en 17.22 uur.

Omdat Eurosport ook MotoGP-rechten heeft, zal de Giro pas vanaf 15.00 uur op tv worden uitgezonden door de sportzender. Vanaf 13.45 uur is de etappe wel al te zien via de Eurosport Player.

Links
Giro 2017: Voorbeschouwing etappe 3 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie etappe 3

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans, vanaf 13.25 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
102 Reacties
1 2 3 5
07-05-2017 13:39
De l´Equipe stream werkt bij mij met Hola ingesteld op Frankrijk!
07-05-2017 13:40
@Zjoske waar kun je dat instellen?
07-05-2017 13:45
Laten we hopen op waaiers met de NLse klassementsmannen voorin. Gun Ewan na gisteren wel de zege.
07-05-2017 13:47
@jesse verschilt natuurlijk per browser. Ik heb Chrome, ff zoeken naar bijvoorbeeld Stealthy (ongeveer hetzelfde), downloaden als extensie en aangeven dat je m op frankrijk wil hebben, klaar is kees!
07-05-2017 13:49
Zhupa, Sbaragli, Tratnik en Rovny voorop. Lotto Soudal achtervolgt op 2.30
07-05-2017 13:51
Sbaragli heeft het gehad met zesde plaatsen, liever enkel 114e plekken in de daguitslag, maar wel de puntentrui op het einde. En ik zie het hem nog flikken ook.
07-05-2017 13:51
Sbaragli met de puntentrui als missie? Verwacht dat hij zich na de tussensprints laat uitzakken om vervolgens weer te proberen bij de finish.
07-05-2017 13:53
Zo'n vlucht vandaag kost ook niet veel energie, toch niemand die mee wil zitten en amper vuurwerk in begin etappe, kan zich prima na 1 of 2 TV's terug laten zakken en in dit veld dan alsnog top 10 sprinten.
07-05-2017 14:17
Iemand enig idee of de waaier kansen nog altijd aanwezig zijn?
07-05-2017 14:24
Dit bericht is verwijderd
07-05-2017 14:27
Sbaragli wint de 1e tussensprint en laat zich afzakken
07-05-2017 14:27
@Bram93: Ja, even afwachten hoe sterk de wind is voor het 'keerpunt' maar de tientallen kilometers boven Villasimius zijn redelijk onbeschut, dus verwacht oorlog over een klein uurtje (om 15:12).

@HolaGebruikers:
- http://www.computeridee.nl/nieuws/gratis-netflix-vpn-hola-is-onveilig/
- http://adios-hola.org/
07-05-2017 14:39
http://tiz-cycling.racing/live-stream/

Livestream met Engels commentaar waar je geen hola of iets dergelijks voor nodig hebt
07-05-2017 14:58
En nou maar hopen op veel wind en gare koers
07-05-2017 15:05
Tempo ligt best hoog waarschijnlijk door de wind in de rug?
07-05-2017 15:07
Kansloze MotoGP. Dat Eurosport is en blijft een pulpzender. Man, man, man.
07-05-2017 15:14
word tijd dat eurosport eens wat meer gratis zenders krijgt. iedere grote sport een eigen zender. als ze dat populair krijgen verdienen ze zat met reclame om het gratis te houden
07-05-2017 15:18
[i]edit redactie: dergelijke formuleringen mag je achterwege laten. bovendien horen reacties op het commentaar in het forum[/i]
07-05-2017 15:21
Half Sunweb rijdt nu op de achterste rij. Nog even wachten met die waaier.
07-05-2017 15:22
Waarom noem je hem een idioot? Kun je niet gewoon normaal doen?
07-05-2017 15:35
De vraag is straks wel hoe open het is over lange stukken. Er is vaker een muis gebaard in dit soort etappes. Spannend!
07-05-2017 15:38
Lijkt me dat ze er gewoon niet zoveel behoefte aan hebben -> er is geen ploeg die zich zeker genoeg waant om geen slachtoffer te worden van de eigen aanzet.
07-05-2017 15:39
@AZH +1
Alles wat niet te maken heeft met wielrennen is blijkbaar kansloos en commentatoren die niet naar wens commentaar geven zijn idioten.
07-05-2017 15:40
Zonneveld: Waaierrijden is net vechten in de kroeg, niemand wil het, maar als het er van komt kun je maar beter zelf de eerste klap uitdelen.
07-05-2017 15:43
QS(Jungels) en BMC(Dennis+Garderen) zijn toch wel gebaad bij waaiers
1 2 3 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.