Giro 2015: Volg hier de zevende etappe
vrijdag 15 mei 2015 om 10:15 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de zevende etappe

Het peloton in de Giro d’Italia krijgt vandaag een zware klus te verwerken. De zevende etappe in de Italiaanse ronde is met 264 kilometer de langste van allemaal. Met name Alberto Contador zal geen fijne dag beleven, na zijn val van een dag eerder.

264 kilometer, waarvan met name de laatste vijftig getooid zijn met het nodige reliëf. Er staat slechts één beklimming van naam op het programma, in de vorm van de Monterotondo, maar in de slotfase gaat het meermalen op en af, voordat de renners moeten klimmen naar de finish in Fiuggi.

T15_MadonnaDC_2_alt

De uitzending op Sporza begint om 14:40 uur, terwijl men op Eurosport moet wachten tot 16:00 uur, alvorens de Giro er te zien zal zijn. De renners worden rond 17:00 uur aan de finish verwacht.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Deelnemerslijst
Routeschema

Liveticker (Sporza)
Liveticker (NuSport)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
202 Reacties
15-05-2015 17:24
Paterski ook weg volgens mij, toch een outsider voor vandaag.
15-05-2015 17:24
Kruijswijk is de voorste Jumbo man toch? Dan zie ik Hofland ook niet meer.
15-05-2015 17:24
Maar ik heb hem er ook nog niet af zien gaan
15-05-2015 17:24
Kruiswijk zit weer alleen
15-05-2015 17:25
Modolo misschien nog? Zag er 5 van Lampre goed vooraan.
15-05-2015 17:26
toch nog meer TLJ in het peloton
15-05-2015 17:26
er zit achteraan ook nog een Lotto-Jumbo
15-05-2015 17:26
Nog 1 TLJ achterin en Kruiswijk
15-05-2015 17:26
Kruijswijk enigste LTJ bij de 1ste 75, volgens mij hangt Hofland er nog half aan op het elastiek.
15-05-2015 17:28
nee ik denk dat dat Keizer is
15-05-2015 17:28
Dacht greipel bij eerste 25 te zien.
15-05-2015 17:29
Greipel er inderdaad bij
15-05-2015 17:30
Hup Kruijswijk. Naar voren. Je zit te ver.
15-05-2015 17:30
Jaja 6e plek Greipel
15-05-2015 17:31
Greipel er nog bij hahaha beresterk.
15-05-2015 17:31
Keizer brengt Kruijswijk naar voren. Die LTJ renner in laatste wiel is waarschijnlijk Tjallingii.
15-05-2015 17:32
Iemand gezien wie de 2e Jumbo man is?
-edit: Keizer dus
15-05-2015 17:32
Kruiswijk en Keizer nog in het peloton.
15-05-2015 17:33
Dit bericht is verwijderd
15-05-2015 17:33
Die laatste TLJ was niet breed genoeg qua postuur om Hofland te kunnen zijn
15-05-2015 17:34
Dat is Lindeman
15-05-2015 17:36
Kruijswijk, Lindeman en Keizer in het peloton
15-05-2015 17:36
@klootje
Mooi inderdaad, typeert een echte kopman vind ik.
15-05-2015 17:36
Greipel zakt terug....
15-05-2015 17:37
Wat had dit toch een perfecte etappe geweest voor Freire.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.