Wout van Aert vader geworden van zoon Georges

dinsdag 5 januari 2021 om 09:22
Wout van Aert vader geworden van zoon Georges

foto: Cor Vos

Wout van Aert is maandag vader geworden van een zoon genaamd Georges. Dat maakte de renner van Jumbo-Visma bekend via social media. Het is voor Van Aert en zijn vrouw Sarah hun eerste kindje.

Van Aert liet afgelopen zondag, na de wereldbekerveldrit in het Zeeuwse Perkpolder, al weten vooral bezig te zijn met de bevalling van zijn vrouw Sarah. “Goh, daar heb ik echt nog niet over nagedacht. Ik ben nu vooral met thuis bezig”, zo reageerde de Belg na een vraag over het aankomende BK veldrijden in Meulebeke.

“Het BK is al binnen een week, maar lijkt nog heel veraf. Ik heb graag controle, maar dat heb ik helaas niet zelf in de hand”, lacht Van Aert als het gaat om de bevalling. Nu zijn vrouw is bevallen van zoon Georges, kan Van Aert zich ‘in alle rust’ voorbereiden op de Belgische titelstrijd in Meulebeke.

Van Aert hoopt over een maand ook nog wereldkampioen te worden in eigen land, aangezien het WK veldrijden zal plaatsvinden in Oostende.

Dit artikel delen:

41 Reacties

FW07 5 januari 2021 om 09:31

Uitstekend getimed. Van harte Wout en Sarah!

Wheely 5 januari 2021 om 09:47

+1 Gefeliciteerd!

Westland95 5 januari 2021 om 09:40

Wéér VDP geklopt.

platteprijs 5 januari 2021 om 10:19

nou …

steven2743 5 januari 2021 om 09:41

Mijn ervaring is dat je na de geboorte van een kind op de tweede plaats komt en je moet de hele dag achter het kind aan. Dus ik had eigenlijke een passende voornaam in gedachte. Maar gefeliciteerd! (mocht hij wielerflits lezen)

Beer 5 januari 2021 om 10:36

De kleine heel de dag in een zetel overal naartoe brengen… Primoz? ;-)

john 5 januari 2021 om 11:19

Het doet de belgen toch zeer dat een goede renner toch ook moet knechten voor zijn kopman ,hoelang moeten we dit nog horen /lezen

Beer 5 januari 2021 om 12:00

Het was een grapje John :-)

luckyloek 5 januari 2021 om 12:57

Volgend jaar knechten voor Bennett in de Giro?

KnightBiker 5 januari 2021 om 12:57

Ha! Subtiel :) ik moest 3x lezen voor het kwartje viel..

Michelangelo 5 januari 2021 om 09:44

Goed nieuws voor Wout en Sarah. Slecht nieuws voor alle renners op het BK veldrijden…

Craig Vanderswag 5 januari 2021 om 09:44

Bij Pauwels Sauzen – Bingoal wordt binnensmonds gevloekt.

-Stijn- 5 januari 2021 om 09:57

Iserbyt zou uit frustratie zijn gsm hebben kapot gegooid en hiermee zijn elleboog geblesseerd. Hij is nu naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.

A.M.M. Jonkers 5 januari 2021 om 10:46

@Stijn:
De telefoon naar het ziekenhuis?

Seppie 5 januari 2021 om 11:08

Update, na het onderzoek bleek dat de elleboog geen schade had, hij kreeg en lolly van de dokter en kan het BK rijden.

Barry Batsbak 5 januari 2021 om 11:24

Plottwist op het BK, na een modderpassage wordt Eli van zijn fiets getrokken door Wout die hem in een vlaag van verstandsverbijstering op het parcours probeert een schone luier aan te trekken.

Marik 5 januari 2021 om 11:35

Zou kleine Georges al een teddybeer hebben?

Wheely 5 januari 2021 om 09:46

Dinosaur!

Wheely 5 januari 2021 om 15:09

Jullie kijken geen Peppa Big zeker…

Michelangelo 5 januari 2021 om 15:28

Ehhh wie??

Wheely 5 januari 2021 om 15:54

https://youtu.be/cWfmCksuUqY

Michelangelo 5 januari 2021 om 17:47

Nee die ken ik niet… Wel Spekkie Big, maar die had het nooit over Dinosaur….

Barry Batsbak 5 januari 2021 om 09:53

Gefeliciflapstaart met Sjors. En nu lekker tot je ellebogen in de spuitluiers.

Olly 5 januari 2021 om 10:01

Gratza, altijd weer een klein wonder als alles goed gaat.

Murcia 5 januari 2021 om 10:08

Sarah en Wout van harte gefeliciteerd!!

Panache 5 januari 2021 om 10:08

Gefeliciteerd Wout.
En sterkte met trachten de structuur, hormoonspiegel en het sportleven te combineren met dit verse vaderschap. De mogelijkheid een egoïstisch leven te kunnen leiden is prettig voor een topsporter, maar onmogelijk voor een vader. Een nieuwe balans, ook een nieuwe sportieve uitdaging.

007 5 januari 2021 om 10:26

Gefeliciteerd Wout en Sarah!

Marik 5 januari 2021 om 11:28

Dit is altijd goed nieuws, vader worden is een belangrijk moment in je leven. Dat je er met aandacht van mag genieten Wout! De rest is even wat minder belangrijk nu.

Jean Dumas 5 januari 2021 om 11:48

Mooi nieuws.

The Whaler 5 januari 2021 om 12:10

Gefeliciteerd!

maanvogel 5 januari 2021 om 12:48

Gefeliciteerd Wout en Sarah…
goed gedaan!

Limal 5 januari 2021 om 12:52

Heuglijk nieuws dat alles goed is verlopen! Felicitaties, Wout en Sarah, moesten jullie dit lezen.

girardengo 5 januari 2021 om 13:02

Geluk gewenst.

AWestie 5 januari 2021 om 13:48

Babyboom bij Jumbo-Visma

Joaquim Agostinho 5 januari 2021 om 15:46

Ze zijn vaak van huis natuurlijk….

Romāns Vainšteins 5 januari 2021 om 14:37

Dat had natuurlijk ‘Roger’ moeten zijn.

Checco 5 januari 2021 om 14:55

Of Aart.

joost 5 januari 2021 om 16:10

Of Mathieu

DeGroteMolen 5 januari 2021 om 19:35

Mathieu natuurlijk, hoe anders inderdaad?

bloemist 5 januari 2021 om 16:20

De voornaam van Georges Ronsse tot tweemaal toe wereldkampioen en ook winst in Luik en Roubaix is een heel goede keuze. O ja er was ook nog een Belgische titel in 1930 als veldrijder voor G. Ronsse meer moet dat echt niet zijn.

BlingSagan 5 januari 2021 om 17:51

Vernoemd naar Georges Grün..