Word lid van de WhatsApp-groep van WielerFlits

donderdag 26 juli 2018 om 19:15

Het belangrijkste Tour de France-nieuws via WhatsApp ontvangen? Vanaf vandaag kun je lid worden van de WielerFlits WhatsApp-groep. In deze groep delen we tijdens de Tour de France de belangrijkste nieuwsberichten, voorbeschouwingen en (video)specials.


Uit een recente enquête blijkt dat 86% van de doelgroep van WielerFlits actief gebruikt maakt van WhatsApp, dus willen wij jullie ook via die manier bereiken. In deze eerste groep kunnen 256 mensen samenkomen en via een van de meest gebruikte social media op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws.

Het aantal plekken in de groep is schaars, dus wees snel, want vol is vol. Bij succes volgen er meer WhatsApp-groepen.

Hoe kun je deel uitmaken van de WhatsApp-groep?


Let op:

  • WhatsApp-groepen zijn niet anoniem
  • Lid worden is gratis
  • Lees eerst de groepsbeschrijving voor de spelregels

De test is geslaagd! Uitbreiden?

In de laatste Tourvlog legt Maxim Horssels vanuit Frankrijk uit hoe de eerste ervaring met onze WhatsApp-groep is verlopen!

32 Reacties

Javier 17 juli 2018 om 09:09

Toevallig ga ik vandaag op vakantie en zal ik minder in staat zijn om de Tour te volgen. Hopelijk kunnen jullie live-updates in de koers delen zodat het makkelijk voor mij wordt om alsnog op de hoogte te blijven (bijv. Froome gelost, Dumoulin in de attack, Tolhoek gevallen). Een soort koerssituatie dus. Succes :D

achtpuntzes 17 juli 2018 om 09:23
Quote:
Alleen beheerders kunnen berichten plaatsen

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik zal me weer afmelden.

edit;
ik zit nog even te kijken bij groepsinformatie, en zie een lijst van de deelnemers inclusief telefoonnummer met avatarfoto. Dan vraag je je toch af, wie is wie. :p

dazzler2120 17 juli 2018 om 09:49

“xxx is deelnemer geworden via een uitnodigingslink” :”)

Timeas 17 juli 2018 om 09:54

Persoonlijk zou ik in zo'n appgroep graag (korte) nieuwsflashes over een bepaalde koers (de Tour) ontvangen; zoals valpartijen, uitgevallen renners, twitterberichten van renners of ploegen die direct betrekking hebben op de koers, etc, etc. Nieuws over etappewinnaars etc is wat mij betreft nieuws dat ik al binnen krijg via een hoop andere kanalen. Exclusieve nieuwtjes dus :-)

AWestie 17 juli 2018 om 09:55

Er bestaat ook zoiets als updates delen via whatsapp door alleen ‘jullie’ nummer toe te voegen in eigen contactenlijst. Stukje veiliger. Doen onder andere paar festivals (LeGuessWho). Dat ook overwogen?

Biggie 17 juli 2018 om 10:05

damn, ik ben te laat :/

dnnzvz 17 juli 2018 om 10:12

Je kan toch ook een verzendlijst maken ipv een groep?

Sammysosa 17 juli 2018 om 10:14

Die laatste groep is bedoeld als discussiegroep? Dan verwijder ik de mijne weer

Romāns Vainšteins 17 juli 2018 om 10:19

Nooit van mijn leven. Beter mooi anoniem onder pseudoniem dan in volle glorie en meekijkende Zuckerberggriezels.

Explorer 17 juli 2018 om 10:27

Romain vainsteins, jij bent een leek/digibeet lol. Dat doen en kunnen ze nu ook al. Je post wat, daarmee worden gegevens bekend.
Al denk je van niet alles is te herleiden, hacken etc.
Succes kerel.

achtpuntzes 17 juli 2018 om 10:51

Arme RV die denkt dat de mogelijkheid bestaat dat er een psycho met bijl aan zijn voordeur staat omdat hij af en toe iets lolligs post in een nieuws/discussieforum voor wielerliefhebbers. :p

Romāns Vainšteins 17 juli 2018 om 10:55

Gast, ik heb er laatst een goed verijdeld. Die post niks meer.

achtpuntzes 17 juli 2018 om 11:05

Ah, was t alweer bijna vergeten, maar ik ben zelf ook eens bedreigd/gestalkt door een doorgedraaide medeflitser.

Wielrennertje 17 juli 2018 om 11:18

Dan zul je zien dat alle discussies plaats gaan vinden in die groepen en dat de volg-hier topics dood gaan vallen ofzo.

paashaas 17 juli 2018 om 11:48

Mooi initiatief!
Whatsapp leent zich echter (nog) niet voor dergelijke intenties. Ik adviseer eenzelfde initiatief op te zetten voor Telegram, dit medium is perfect voor distributiegroepen van content en discussie.

Snooman 17 juli 2018 om 12:06

Wat paashaas zegt.

Maxim Horssels 17 juli 2018 om 12:20

Gaan we doen!

barry24 17 juli 2018 om 14:19

Daar zou ik dan nog aan toe willen voegen dat ook de mogelijkheden van discord bekeken kunnen worden. Zeer gebruiksvriendelijk op zowel pc als telefoon en niet gebonden aan je telefoonnummer.

leegloper 17 juli 2018 om 15:36

RV heeft gewoon gelijk. Hij zegt iets verstandigs.

baswallet 17 juli 2018 om 15:51

Luke Rowe al lid geworden?

Jorik112 17 juli 2018 om 18:16

Is het de bedoeling dat er ook tijdens de touretappe verslag wordt gedaan in de appgroep. Of alleen na de etappe even een link naar een artikel op de site?
Het idee van Timeas, spreekt mij dan ook meer aan.

Nick Doup 17 juli 2018 om 18:20

@Jorik
De nieuwgroep is puur bedoeld voor het sturen van de belangrijkste berichten: verslag, voorbeschouwing, (video) interviews. Als ‘liveticker’ hebben we de koersverloop-groep, voorlopig. Als er meer vraag is, kunnen we de mogelijkheid bekijken voor een gesloten liveticker-groep.

Tiim 17 juli 2018 om 18:58

Als jullie dit nou ook in het leven roepen voor een app waar niet elke gek mijn telefoonnummer kan zien vind ik het helemaal fantastisch

ikbenprocycling 18 juli 2018 om 09:58

Lijkt me geen noodzakelijke toevoeging qua heet nieuws. Maar onmisbaar wss voor phone/sm-junks, tot welke categorie ik graag niet behoor. Voor WF wss weer een extra ijzer in het vuur qua SEO/top ratings. Succes ermee guys, zeer gegund.

  • 1
  • 2