Wilco Kelderman komt met de schrik vrij na val in Clásica San Sebastián

zaterdag 31 juli 2021 om 19:14
Wilco Kelderman komt met de schrik vrij na val in Clásica San Sebastián

foto: Cor Vos

BORA-hansgrohe hoopte op een iets andere Clásica San Sebastián. De Duitse ploeg zag in de finale van de Baskische klassieker Wilco Kelderman, Matteo Fabbro en Giovanni Aleotti ten val komen. In een persbericht laat de ploeg weten dat het goed met ze gaat.

Aleotti liep van de drie renners de meeste schade op. De Italiaan kampt met een kleine voetblessure en wordt behandeld door de ploegarts.

Naar verwachting kunnen Fabbro, Kelderman en Aleotti morgen ‘gewoon’ in actie komen tijdens in het Circuito de Getxo. Samen met Ide Schelling, Patrick Gamper, Patrick Konrad en Cesare Benedetti vormen zij de selectie.

Dit artikel delen:

9 Reacties

pirazzi 31 juli 2021 om 19:20

Eigenlijk is het geen nieuws als Wilco Kelderman weer een keer valt.

rennerske 31 juli 2021 om 19:26

Wat is dat de laatste tijd toch met Kelderman? Vallen en niks breken. Heel bijzonder!

Wheely 31 juli 2021 om 19:47

Van Samuel L. Jackson naar Bruce Willis.

Rondje 25 31 juli 2021 om 19:50

Hoezo, de laatste tijd. Dit is toch structureel bij Wilco Kelderman.

ZureVla 31 juli 2021 om 20:21

@Rondje 25, het vallen wel, het vallen en breken echter niet. Dat is nieuw. Hiervoor was het vallen en standaard iets breken, vooral een sleutelbeen (die dingen van hem bestaan nu meer uit staal dan uit bot).

worldtour 31 juli 2021 om 21:16

Ja idd dat is een wezenlijk verschil met het verleden nu valt Kelderman zonder erg de laatste tijd. Beetje Alex Zulle syndroom. Het blijft toch waanzin hoe vaak Wilco op de grond ligt. Zou dit onhandigheid zijn met de fiets of meer iets psychologisch van aard zijn?

Kelder is de Man 31 juli 2021 om 19:33

Mooi. Altijd Hup Wilco.

Dennis1989 31 juli 2021 om 21:29

Hadden die motoren er nu iets mee te maken of niet dat was mij niet echt duidelijk?

ProfrondeZevenbergen 31 juli 2021 om 22:46

Waarom lagen er alleen drie van Bora tegen de vlakte? Waren ze terug aan het komen van pech o.i.d.?

Headlines

Materiaalzone

Populair