Wielertenues 2020: Paars en groen nieuwe hoofdkleuren Bardiani

dinsdag 17 december 2019 om 08:41
Wielertenues 2020: Paars en groen nieuwe hoofdkleuren Bardiani

foto:

Bardiani CSF Faizanè is een ploeg die in haar bestaan al vaak heeft uitgepakt met opvallende wielertenues. Voor het tenue van 2020 gaat dit opnieuw op. De Italiaanse ProContinentale ploeg kiest namelijk voor een paars-groene wieleroutfit.

Afgelopen seizoenen waren oranje, wit en groen de hoofdkleuren voor de formatie, maar hier wordt komend seizoen dus vanaf gestapt. Het tenue is overwegend paars, het groen zal vooral aan de zijkant en de uiteinden zitten. Op de rug loopt er een groene band. Traditioneel heeft kledingfabrikant Alé een hoop grote en kleinere sponsorlogo’s op de kleding weten te verwerken. Zowel voor- als achterop is het een verzameling aan logo’s. Ook de benen staan vol sponsoren. Op de borst is er een wit vlak waarin de hoofdsponsoren van de ploeg worden uitgelicht.

Dit artikel delen:

13 Reacties

Apemantus 17 december 2019 om 09:04

Paars en groen? Ge-wel-dig! Of om er een Engelse term tegenaan te gooien BOLD.

Ricardo Otxoa 17 december 2019 om 09:08

Zo lelijk dat het mooi is. Een instant klassieker.

rahimns 17 december 2019 om 09:18

Ik vind het helemaal geen verkeerde keuze, misschien zelfs wel 1 van de mooiste tot nu toe

Aristos 17 december 2019 om 09:21

Al die logo’s… Vreselijk

De Bezemwagen! 17 december 2019 om 09:39

Hoe lelijk ook vind ik het erg mooi en opvallend tenue:)

zipp404 17 december 2019 om 09:40

Alleen Italiaanse (p)ct teams komen hiermee weg, wat mij betreft. Vandaar een top!
Had nog iets meer toverbal factor mogen hebben

Barry Batsbak 17 december 2019 om 09:47

Mooi! Logo’s vallen eigenlijk niet eens echt op door het kleurschema. En die Guerciotti Eureka is trouwens ook een woest mooie fiets, goeiedag zeg…

Leukefans 17 december 2019 om 11:30

Knap hoor!
Ik vind die heerlijk drukke shirts vol logo’s altijd wel al iets hebben, het heeft toch altijd iets nostalgisch.
In combinatie met deze kleuren gewoon een prima shirt!

Romāns Vainšteins 17 december 2019 om 11:40

Herkenbaar dus goed. Had voor het wauw-effect nog 1 extra niet passende kleur bij gemoeten.

Retro Lex 17 december 2019 om 16:50

Je bedoelt een oranje gestreepte broek ;-)

Romerike 17 december 2019 om 13:15

Mooi hoor, doe maar. Oh nee, dat was roze.

Retro Lex 17 december 2019 om 16:52

Die mannen zitten steevast in de ontsnapping van de dag bij Gt’s. Ik verheug me er nu al op dat we uren kunnen gluren naar dit “Ontwerp- Kunstwerkje”

Samlambeej 31 december 2019 om 10:46

Italiane kunne alles hebbe.

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair