Sagan waarschuwt voor bitcoinoplichters

donderdag 20 februari 2020 om 08:46
Sagan waarschuwt voor bitcoinoplichters

Peter Sagan waarschuwt zijn online volgers niet in de praktijken van bitcoinoplichters te trappen. In een statement op zijn social media distantieert hij zich van een artikel, verschenen op een Slowaaks medium, waarin hij wordt gelinkt aan een onderneming in cryptocurrency.

Het artikel stelt dat de drievoudig wereldkampioen voor anderhalf miljoen euro in het bedrijf zou hebben geïnvesteerd, maar volgens Sagan is daar niets van waar.

“Ik ontken enige betrokkenheid, in welke vorm dan ook, bij wat in dit artikel wordt vermeld. Ik heb nooit contact gehad met een van de genoemde personen of bedrijven. En elke bewering die het tegendeel beweert, is onjuist”, luidt het statement op zijn Twitter.

In Nederland werden BN’ers als John de Mol en Jort Kelder slachtoffer van vergelijkbare praktijken, waarbij criminelen de naam en beeltenis misbruiken om slachtoffers te misleiden.

Dit artikel delen:

10 Reacties

Romāns Vainšteins 20 februari 2020 om 09:33

Waar rook is is vuur.

Panclaro 20 februari 2020 om 10:00

Hahahahahahahahahahahahahaaaaa

Appelstroop 20 februari 2020 om 10:43

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Wheely 20 februari 2020 om 10:14

Komt ie nu mee :(

koos verrek 20 februari 2020 om 10:54

Ik heb der lang geleden al gekocht

Etika 20 februari 2020 om 12:19

Hodl !

josi 20 februari 2020 om 10:57

Gelukkig dat ik geen Slowaaks lees, anders was ik er direct ingedoken.

skylimit 20 februari 2020 om 11:09

Misschien zijn broer….
Als het nu over ski-/motorbrillen ging dan zou dat beter bij Sagan passen dan bitcoins.

Burn 20 februari 2020 om 12:50

Onderstaande lijkt toch wel te vertrouwen:

"Vorige week was Peter Sagan te zien in de "Topic" -show met moderator Peter Bielik en kondigde hij een nieuwe "trick to rich" aan die blijkbaar een miljonair kan maken van iedereen in 3 tot 4 maanden .

Peter Sagan drong er bij iedereen in Slowakije op aan om mee te doen en deze geweldige kans niet te missen voordat de banken het voorgoed verbieden.

De waarheid is dat enkele minuten nadat het interview was voltooid, vertegenwoordigers van de Slowaakse Nationale Bank vroegen om het interview niet uit te zenden, maar het was te laat.

Dit is precies wat er gebeurde:

Peter Sagan drong er bij iedereen in Slowakije op aan om mee te doen en deze geweldige kans niet te missen voordat de banken het voorgoed verbieden.

De waarheid is dat enkele minuten nadat het interview was voltooid, vertegenwoordigers van de Slowaakse Nationale Bank vroegen om het interview niet uit te zenden, maar het was te laat.

“Ik ben erin geslaagd om snel van nieuwe kansen te profiteren – zonder enige aarzeling. En op dit moment is mijn meest winstgevende manier om te verdienen het automatische cryptom-handelsprogramma genaamd Bitcoin Revolution . Dit is de grootste kans om snel de grote rijkdom op te bouwen die ik ooit in mijn leven heb gehad. Ik moedig iedereen aan om het te zien voordat de banken het verbieden. '

Petr Bielik was hier echt van onder de indruk, toen hij het publiek liet zien hoeveel geld er al op een persoonlijke bankrekening was gestort via dit nieuwe verdienprogramma, waarover iedereen in Slowakije fluistert.

leegloper 20 februari 2020 om 14:44

Haha, lekker betrouwbaar.

Headlines

Materiaalzone

Populair