Puck Moonen breekt handwortelbeentje

Puck Moonen breekt handwortelbeentje

foto: Marcel Koch

woensdag 27 juni 2018 om 10:42

Puck Moonen heeft bij een val op training een handwortelbeentje gebroken. De renster van Lotto Soudal Ladies zal hierdoor een tijdje uit de roulatie zijn.

De 22-jarige Moonen is in het Belgische Roeselare onder het mes gegaan, zo staat te lezen op Instagram. Het is nog niet bekend wanneer ze weer in competitie kan treden. De Nederlandse reed dit seizoen een reeks klassiekers, die ze echter niet wist uit te rijden.

Haar laatste koers betreft de op 2 juni gehouden Salverda Omloop van de IJsseldelta in Zwolle. Ook deze eendaagse wedstrijd wist ze niet te finishen.

Dit artikel delen:

17 Reacties

Wheely 27 juni 2018 om 10:54

Sterkte meid!

Poeksel 27 juni 2018 om 11:05

Over de geblesseerden niets dan goed. Ze reed weliswaar niet veel koersen uit, ze heeft vast nuttig knechtenwerk gedaan!

Col du Bramont 27 juni 2018 om 11:06

Ze reed de Omloop van Borsele toch maar mooi uit en eindigde op plaats 73!
In Luxemburg reed ze zelfs een proloog uit en eindigde op plaats 85, nog voor 4 teamgenootjes.
https://www.procyclingstats.com/nl/rider/puck-moonen

[email protected] 27 juni 2018 om 11:20

Kan er beter mee stoppen, heeft overduidelijk geen talent voor wielrenster. Maar gelukkig kan ze altijd nog fotomodel worden..

EddyB1958 27 juni 2018 om 11:24

Is in Vlaanderen vooral bekend,als vriendin van Eli Yserbyt.
Dus al is ze zelf geen kampioene,ze heeft wel een wereldkampioen aan de haak.

Romāns Vainšteins 27 juni 2018 om 11:24

Dame die haar kwaliteiten goed weet in te schatten, vandaag de dag genoeg die daar problemen mee hebben. #laatrlekker

Zinie 27 juni 2018 om 11:35

Dit is echt een talentje!

Veloburto 27 juni 2018 om 11:50

Ik vind het een knappe dame

Piet Lut 27 juni 2018 om 11:55

Marianne Vos heeft een ingescheurde teennagel. Heb daar niks over gelezen. Oh wacht, die presteert wel en heeft geen dikke …….

Wheely 27 juni 2018 om 12:37

Het is niet te hopen niet dat het haar selfie hand is…

1103148 27 juni 2018 om 13:45

Waarom is dit nieuws? Dit is de rubriek kort nieuws nog niet eens waard? laat staan een eigen bericht. Puur en alleen omdat het een mooie verschijning is is dit nieuws

Fort 27 juni 2018 om 13:47

Zwarte dag voor het dames wielrennen. Elk nadeel heb zijn voordeel…nu heeft Puck meer tijd om met dit weer selfies in haar tuin te maken <3

Bazzz 27 juni 2018 om 13:58

Die gaat nooit een koers winnen en zal me zelfs benieuwen of zij ooit top 10 gaat rijden in een profkoers. Dat je dat wil verbaasd me.

Zjoske 27 juni 2018 om 14:01

Hier hadden we toch de rubriek “Wielerflits kort” voor?

Bikeage 27 juni 2018 om 15:03

Fijn dat de reaguurders hier eindelijk weer eens een potje seksisme kwijt kunnen. Het zal al te lang opgekropt hebben gezeten.

Romāns Vainšteins 27 juni 2018 om 15:26

Loop niet zo te mauwen bikeage, als WF dit artikel uitlicht plaatst krijg je logischerwijs ook dergelijke reacties op. Wat natuurlijk ook gewoon hun bedoeling is geweest, duh. Ga maar lekker tegen hen aan zeuren dus.

r525 27 juni 2018 om 18:00

@Piet lut
Normaal gesproken klaagt hier niemand over alle overdreven aandacht voor alles wat Nederlands is. Waarom bij Puck opeens wel?

Headlines

Materiaalzone

Populair